FANDOM

Ściana Lodu (ang. Ice Wall) – zdolność Mei, dostępna pod E, XB RB, PS3 R1.

Opis Edytuj

Mei tworzy lodową ścianę podzieloną na 5 części. Każda część zachowuje się jak normalna ściana. Każda część może zostać zniszczona, jeśli przyjmie 500 punktów obrażeń i można ją zniszczyć, przyciskając przycisk jeszcze raz. Ściana utrzymuje się przez 4.5 sekundy, jej czas odnowienia wynosi 10 sekund.

Po użyciu powierzchnia, na której może pojawić się ściana będzie oznaczona, a ponowne naciśnięcie przycisku przekręci oznaczenie.

Mei tworzy ogromną ścianę lodu, która przesłania pole widzenia, uniemożliwia przejście i blokuje ataki.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 19 września 2017 Opis: Naprawiono błąd, który czasami powodował, że Ściana Lodu wyrzucała graczy w powietrze.
  • Overwatch emblem black 21 marca 2017 Opis: McCree nie będzie już otrzymywał punktów wskaźnika płonięcia, kiedy zaatakuje Ścianę Lodu Mei za pomocą Granatu Błyskowego.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że Ściana Lodu Mei przesuwała ją na bok, kiedy bohaterka postawiła ją pod swoimi stopami.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że Ściana Lodu Mei pozostawała w świecie gry nawet po zmianie bohatera lub opuszczeniu przez nią meczu.
  • Overwatch emblem black 5 kwietnia 2016 (beta) Opis: Ściana może zostać teraz być zniszczona wcześniej poprzez ponowną aktywację zdolności.
  • Overwatch emblem black 2 grudnia 2015 (beta) Opis: Naprawiono błąd, który pozwalał Smudze na opuszczenie punktu odrodzenia przed rozpoczęciem meczu, dzięki wskoczeniu na ścianę Mei.

Ciekawostki Edytuj

  • Postawiona ściana wystrzeliwuje się z dołu w górę, wyrzucając przeciwników oraz obiekty w powietrze.

Zobacz też Edytuj