FANDOM

Świątynia Anubisa – jedna z map dostępnych w grze Overwatch, na której rozgrywa się tryb szturmu.

Tło fabularne Edytuj

Anubis concept art.jpg

Koncept mapy

Podczas kryzysu omnicznego oryginalna grupa Overwatch objęła kwarantanną ośrodek bań nad sztuczną inteligencją, gdzie testowano „boski program” pod nazwą Anubis. Jego istnienie nigdy nie zostało ujawnione publicznie, a obecnie ośrodek kontroluje grupa ochroniarzy z Helix Security International.

Jednak pewnego dnia Anubis dał radę wydostać się na wolność i kontrolował roboty na obszarze ośrodka. Zanim jednak dał radę przedrzeć się przez zaporę Helix, został pokonany przez drużynę szturmową Fary.

Wygląd Edytuj

Świątynia Anubisa jest stylizowana na klasyczne egipskie zabudowanie. Wejścia do Świątyni pilnują ustawione po obu bokach bramy posągi egipskiego bóstwa, jest też widoczna fontanna. Przy wejściu jest wiele zakamarków, gdzie poustawiano na straganach gliniane naczynia, kawałki złomu czy dywany. Kilka budynków posiada złote kopuły, w niektórych miejscach rosną palmy, natomiast budynki pokrywa roślinność. Szczególnie interesująco wygląda punkt odrodzenia atakujących, który mocno przypomina dom egipskiego wróżbity. Jednak na mapie jest wiele futurystycznych elementów mieszających się ze starożytną architekturą, a w tle widać wieżowce nowoczesnej Gizy. W miarę postępu w szturmie lokacja coraz bardziej przypomina wnętrze egipskiej świątyni. Na ścianach wyrzeźbiono rysunki. Na samym końcu natomiast widać wysoki, złoty sarkofag, natomiast na kolumnach rozwieszono rusztowania. Można znaleźć także ciemne pomieszczenie, na którego ścianach są egipskie rysunki i hieroglify. Punkt odrodzenie broniących wygląda zupełnie jak grobowiec we wnętrzu oszklonej piramidy.

Ciekawostki Edytuj

  • W punkcie odrodzenia atakujących, na stole można zauważy folder z danymi Any ze skórką „Dzierzby”.
  • Na mapie można dostrzec wile symboli nawiązujących do frakcji Horde z gry „World of Warcraft”.
  • Na miejscu startu atakujących widoczne jest graffiti Murloc'a.
    • Uderzenie go w oko spowoduje dziwny hałas.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black.png 9 sierpnia 2016 Opis: Naprawiono błąd powodujący nieprawidłowe wyświetlanie muru na wszystkich ustawieniach graficznych.
  • Overwatch emblem black.png 2 sierpnia 2016 Opis: Skrócono czas na zebranie drużyn w kolejnych rundach na mapach typu szturm w trybie rywalizacji.
  • Overwatch emblem black.png 8 marca 2016 (beta) Opis: Dodano nową ścieżkę prowadzącą do drugiego punktu kontroli; brama świątynna prowadząca do drugiego punktu kontroli jest teraz szersza.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki