FANDOM

Na wojnie każdy jest żołnierzem.

Żołnierz-76 (ang. Soldier: 76) – jeden z bohaterów gry Overwatch.

Opis szczegółowy Edytuj

Żołnierz-76 dysponuje szybkością i wiedzą doskonale wyszkolonego wojownika, a do tego jest uzbrojony w sprzęt najnowszej generacji – w tym eksperymentalny karabin pulsacyjny, który może również wystrzeliwać rakiety Helix.

Oficjalna strona Overwatch

Tło fabularne Edytuj

Jack Morrison dorastał w amerykańskim stanie Indiana. Młodość Morrisona była opisywana na różne sposoby – od gniewnego młodzieńca, po zwyczajnego, uczciwego syna farmera. Wszyscy jednak są zgodni co do jednego. Jack Morrison nie był przeznaczony do spokojnego życia wśród równin i niebieskiego nieba.

Tajemniczy mściciel ścigany przez służby na całym świecie, znany obecnie jako Żołnierz-76, toczy prywatną wojnę, aby ujawnić przyczyny upadku Overwatch.

Świat dowiedział się o istnieniu Żołnierza-76, kiedy ten przeprowadził serię zamachów na instytucje finansowe, podejrzane korporacje i chronione obiekty Overwatch na całym globie. Choć trudno odgadnąć jego motywy, niektórzy twierdzą, że jest byłym agentem Overwatch, który postawił sobie za punkt honoru ujawnienie spisku odpowiedzialnego za zniszczenie tej organizacji.

Choć jego prawdziwa tożsamość pozostaje tajemnicą, to panuje przekonanie, że Żołnierz-76 uczestniczył w „programie zwiększania wartości bojowej żołnierzy”. Posiada znacznie większe możliwości fizyczne niż zwykły żołnierz oraz elementy wspomagające, które sprawiają, że nie ma sobie równych w walce. Ponadto korzysta z najnowocześniejszego uzbrojenia, zdobytego głównie podczas napadów na ośrodki Overwatch.

Żołnierz-76 niestrudzenie szuka winnych upadku Overwatch i nie spocznie, dopóki nie wymierzy im sprawiedliwości.

Zdolności Edytuj

Ciężki Karabin Pulsacyjny Ciężki Karabin Pulsacyjny
Karabin Żołnierza-76 zachowuje wyjątkową stabilność w automatycznym trybie ostrzału pulsacyjnego.
LPM.pngRTPS3 R2.png
Rakiety Helix Rakiety Helix
Karabin pulsacyjny Żołnierza-76 wystrzeliwuje po spiralnej trajektorii pojedynczą serię malutkich rakiet. Ich wybuch zadaje obrażenia wszystkim wrogom na niewielkim obszarze.
PPM.pngLTPS3 L2.png
Sprint Sprint
Kiedy Żołnierz-76 musi uniknąć wymiany ognia lub natychmiast do niej dołączyć, może użyć sprintu. To krótkie przyśpieszenie kończy się, jeśli Żołnierz-76 wykona jakąkolwiek czynność poza szarżowaniem naprzód.
⇧ ShiftLBPS3 L1.png
Pole Biotyczne Pole Biotyczne
Żołnierz-76 ustawia na ziemi emiter pola biotycznego. Jego energia przywraca zdrowie właścicielowi i wszystkim członkom jego drużyny w zasięgu pola.
ERBPS3 R1.png
Wizjer Taktyczny Wizjer Taktyczny
Wizjer taktyczny Żołnierza-76 naprowadza jego broń na wrogów najbliżej celownika. Jeśli jakiś wróg opuści pole widzenia Żołnierza 76, może on szybko przełączyć namierzanie na inny cel.
QYTrójkąt (PS).png

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
Żołnierz- 76 osiągnięcia rakietnik.png Rakietnik Zadaj 2 trafienia kończące jednym użyciem Rakiet Helix Żołnierza-76 w Szybkiej grze/Rywalizacji. Żołnierz- 76 graffiti osiągnięcia piksel.png
Żołnierz- 76 osiągnięcia każdy jest celem.png Każdy jest celem Zabij 4 wrogów pojedynczym użyciem Wizjera Taktycznego Żołnierza-76 w Szybkiej grze/Rywalizacji. Żołnierz-76 graffiti osiągnięcia słodziak.png

Występy Edytuj

Gry Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Cyfrowe komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki