FANDOM

Adlersbrunn – jedna z map dostępnych w grze Overwatch. Dostępna była tylko na czas trwania wydarzenia sezonowegoHalloweenowej Grozy.

Tło fabularne Edytuj

Adlersbrunn był średniowiecznym miastem, w którym mieszkał niegdyś doktor Jamison Złomestein. Służył lokalnemu władcy i tworzył mechaniczne lalki zwane złomnikami. Władca jednak nie szanował Złomensteina, a złomniki traktował jak niewolników. Doktor, chcąc zdobyć szacunek władcy oraz mieszkańców, pragnął stworzyć potwora. Pomimo wielu prób nie udało mu się to. Pomogła mu wiedźma i jej wierny sługa, darując mu Iskrę Życia, pragnąc w zamian przysługę. Potwór jednak nie chciał być niczyim niewolnikiem i zabił wszystkich mieszkańców Adlersbrunna.

Wygląd Edytuj

Adlersbrunn jest małą lokacją, położoną przed zamkiem. Tuż przed jego solidną bramą znajduje się kamienna droga prowadząca przez mostek położony na rzeczce. Wszędzie są porozwalane ozdoby halloweenowe: od dyń, po snopy siana. Mury zamku otacza wiele platform i schodów, z którym atakują przeciwnicy.

Ciekawostki Edytuj

  • Wydarzenia dziejące się na Adlersbrunn są tylko legendą, którą Reinhardt opowiadał swoim kompanom podczas przyjęcia z okazji Halloween.
  • Adlersbrunn jest w rzeczywistości kawałkiem mapy Eichenwalde, który na potrzeby wydarzenie został znacznie przerobiony.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black.png 11 października 2016 Opis: Mapa Adlersbrunn została dodana do gry na czas trwania Halloweenowej Grozy.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki