FANDOM

Jesteś jednym z bohaterów, prawda? Alejandra, „Bohater
Alejandra – mieszkanka Meksyku, która została uratowana przed Los Muertos przez Żołnierza-76.

Biografia Edytuj

Mama posłała Alejandrę do sklepu, by kupiła mąkę. Ta niechętnie wyszła z domu i mijając plakat bohaterów Overwatch, natknęła się trzech członków Los Muertos, którzy znęcali się nad pewnym omnikiem. Zbiry próbowali namówić dziewczynę do zaatakowania robota, ta jednak się nie zgodziła, przez co jeden z ich ukradł Alejandrze portmonetkę z pieniędzmi, a następnie wraz z resztą uciekli. Dziewczyna usiłowała ich dogonić, jednak przypadkiem trafiła na tajemniczego napastnika, który atakował członków gangu. Niestety w czasie bójki pod jej nogi zatoczył się granat, przed którego wybuchem ochronił ją tajemniczy mężczyzna. Po krótkiej rozmowie, z której dowiedziała się, że był on niegdyś bohaterem, mężczyzna zwrócił jej portmonetkę, a następnie odszedł. Alejandra, kupując po drodze mąkę i zabierając plakat Overwatch ze sobą, szybko wróciła do domu i opowiedziała mamie, co ją spotkało[1].

Jakiś czas po atakach na Volskaya Industries, w Dorado pojawiła się Zaria wraz z omnikiem, którzy poszukiwali niejakiej Sombry. Alejandra wiedziała coś na temat kobiety i kiedy zobaczyła dwójkę w piekarni matki, przekazała im cenne informacje[2].

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Film animowany „Bohater”, wydany 22 maja 2016 roku.
  2. Cyfrowy komiks „Poszukiwania”, wydany 27 września 2017 roku.

Zobacz też Edytuj