FANDOM

Anioł Stróż (ang. Guardian Angel) – zdolność Łaski, dostępna pod LS, XB LB, PS3 L1.

Opis Edytuj

Łaska obiera sobie za cel wybranego sojusznika i szybko podlatuje do niego. Każdy sojusznik w zasięgu 30 metrów może być celem, nawet dusze martwych sojuszników — nie ich ciała. Po użyciu ma 1.5 sekundy odnowienia.

Łaska przelatuje w pobliże wybranego sojusznika, zapewniając mu wsparcie w kluczowych momentach.

Ciekawostki Edytuj

  • Anioł Stróż odnawia się od razu po użyciu wskrzeszenia.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Dodano nową opcję bohatera: czułość Anioła Stróża, która umożliwia graczom zmianę czułości celowania Anioła Stróża.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Odnawia się natychmiast po użyciu.
  • Overwatch emblem black 5 kwietnia 2016 (beta) Opis: Zasięg został nieznacznie zwiększony; czas ponownego naładowanie został zmniejszony do 1,5 sekund; podczas zderzenia się z obiektem niestałym, ten zostaje zniszczony; zdolność może zostać teraz zostać anulowana wcześniej poprzez ponowną aktywację.
  • Overwatch emblem black 1 marca 2016 (beta) Opis: Przywrócono możliwość dolatywania do dusz zmarłych sojuszników.
  • Overwatch emblem black 18 lutego 2016 (beta) Opis: Zdolność nie pozwala na przyciąganie się do zmarłych dusz sojuszników.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Zdolność może być używana na duszach poległych sojuszników.

Zobacz też Edytuj