FANDOM

Atena (ang. Athena) – SI obecnie należące do Winstona oraz komentatorka podczas meczu.

Historia Edytuj

ReaktywacjaEdytuj

Atena pomaga Winstonowi skonstruować Emiter Osłony, kiedy to nagle informuje go przybyciu agentów Szponu do posterunku. Żniwiarz usiłuje przejąć od Ateny informacje dotyczące lokalizacji dawnych agentów Overwatch, co na szczęście udało się powstrzymać Winstonowi.

Magia ŚwiątEdytuj

Winston wraz z Ateną przygotowywali posterunek do Wigilii. Winston wątpił jednak, czy ktokolwiek się zjawi i zaczął zastanawiać się nad tym, jak spędzają te święta jego dawni towarzysze z Overwatch. Chwilę później Atena informuje Winstona, że ktoś czeka przed drzwiami, a po otworzeniu ich ujrzał Lenę i Emily. Razem z nimi – swoją rodziną, usiadł do wigilijnego stołu.

Wystąpienia Edytuj

Gry Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Cyfrowe komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Ateny odnosi się do greckiej bogini mądrości i sprawiedliwej wojny Ateny.
  • W grze, poza jej głosem, Atenę można znaleźć na kilku ekranach na Posterunku: Gibraltar.
    • Przed aktualizacją 8 marca 2016, na jednym z ekranów pojawiała się wiadomość od Ateny „Winston please respond” („Winstonie proszę odpowiedz”).
  • W „Filmie Wprowadzającym” na zdjęciu w hologramie widać robota-omnika mającego na czole podobny symbol co Atena. Nie wiadomo jednak w jaki sposób Atena jest powiązana z tym robotem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki