FANDOM

Atena (ang. Athena) – SI należące do Winstona. Jest również komentatorką podczas gry w „Overwatch”.

Biografia Edytuj

Atena pomaga Winstonowi skonstruować Emiter Osłony, kiedy to poinformowała go o przybyciu agentów Szponu do posterunku. Żniwiarz usiłował przejąć od Ateny informacje dotyczące lokalizacji dawnych agentów Overwatch, co na szczęście udało się powstrzymać Winstonowi[1].

Winston wraz z Ateną przygotowywali posterunek do Wigilii. Winston wątpił jednak, czy ktokolwiek się zjawi i zaczął zastanawiać się nad tym, jak spędzają te święta jego dawni towarzysze z Overwatch. Chwilę później Atena poinformowała Winstona, że ktoś czeka przed drzwiami, a po otworzeniu ich zobaczył Lenę i Emily. Razem z nimi – swoją rodziną, usiadł do wigilijnego stołu[2].

Występy Edytuj

Gry Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Cyfrowe komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Imię Ateny odnosi się do greckiej bogini mądrości i sprawiedliwej wojny Ateny.
  • W grze, poza jej głosem, Atenę można znaleźć na kilku ekranach na Posterunku: Gibraltar.
    • Przed aktualizacją 8 marca 2016, na jednym z ekranów pojawiała się wiadomość od Ateny „Winston please respond” („Winstonie proszę odpowiedz”).
  • W „Filmie Wprowadzającym” na zdjęciu w hologramie widać robota-omnika mającego na czole podobny symbol Ateny. Nie jest jednak pewne, czy istnieją powiązania między postaciami.

Przypisy Edytuj

  1. Film animowany „Reaktywacja”, wydany 21 maja 2016 roku.
  2. Cyfrowy komiks „Magia Świąt”, wydany 20 grudnia 2016 roku.

Zobacz też Edytuj