FANDOM

Atlas News – międzynarodowa agencja prasowa. Jedyną znaną reporterką agencji jest Olympia Shaw.

Historia Edytuj

Uwaga: Podane poniżej wydarzenia nie są ułożone w kolejności chronologicznej.

Żołnierz-76 Edytuj

Atlas News podało o ostatniej serii napadów, prowadzonych przez nieznajomego człowieka skrywającego się pod pseudonimem Żołnierz-76. Napadł on na m.in. dawny posterunek Overwatch w Kolorado. Później podali, że jakoby tajemniczy mściciel przebywał w Meksyku, załatwiając po drodze gang Los Muertos oraz zahaczając o elektrownie jądrową w Dorado stworzoną przez LumériCo[1].

Synaesthesia Edytuj

Atlas News przeprowadziło wywiad z Lúcio na temat jego najnowszego albumu, Synaesthesia Auditiva[2].

Drugi kryzys omniczny Edytuj

Atlas News podało o sytuacji w Rosji w czasie trwania drugiego kryzysu omnicznego.[3] Przeprowadzili również wywiad z dyrektorem Volskaya Industries, Katyą Volskaya[4].

Powrót Overwatch Edytuj

Dzień po akcji w muzeum Overwatch, gdzie dawni agenci Overwatch, Smuga i Winston, powstrzymali Trupią Wdowę i Żniwiarza przed kradzieżą, reporterka Atlas News - Olympia Shaw, napisała reportaż o reakcji ONZ na temat działań dawnych agentów. Jednocześnie przeprowadziła sondę na temat opini ludzi o możliwym powrocie Overwatch. Wyniki wskazywały na to, że duża ilość osób czuje niezadowolenie z powodu „buntu” agentów, lecz ostatnie pytanie w sondzie wskazywało, że trzy czwarte respondentów twierdzi, iż są niepewni co oznaczałoby dla świata powrót Overwatch[5].

Przypisy Edytuj

  1. LUMÉRICO DLA MEKSYKU UJAWNIONA – ALE ZAGROŻENIE WCIĄŻ JEST REALNE, playoverwatch
  2. Brazylijczyk Lucjo ożywi muzykę podczas światowego tournée „Synaesthesia”
  3. Reaktywacja (film animowany)
  4. Volskaya Industries CEO announces increased mech production after new attacks from Siberian omnium, Twitter
  5. Overwatch powraca: niepewność i nadzieja po potwierdzeniu przez ONZ aktywności mścicieli

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki