FANDOM

Bariera Cząsteczkowa (ang. Particle Barrier) – zdolność Zarii, dostępna pod LS, XB LB, PS3 L1.

Opis Edytuj

Zaria tworzy barierę o kształcie bańki wokół siebie. Bariera ma 200 punktów zdrowia i utrzymuje się przez 2 sekundy. Po użyciu ma 10 sekund odnowienia.

Poziom energii Zarii zwiększy się o 1, gdy bariera przyjmie 4 punkty obrażeń od broni i o 1, gdy przyjmie 2 punkty obrażeń od ataków wręcz.

Działo cząsteczkowe może emitować barierę ochronną, która osłania Zarię przed atakami wroga, przekierowując otrzymaną w ten sposób energię tak, aby zwiększała obrażenia zadawane przez jej broń i rozszerzała pole rażenia wiązki działa.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 3 marca 2017 Opis: Nie chroni już Zarii przed odrzuceniem.
  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Ataki zadające obrażenia zarówno barierze, jak i chronionemu nią bohaterowi – takie jak Ogniste Uderzenie Reinhardta czy Smoczy Strzał Hanzo – nie będą już dwukrotnie zadawać obrażeń barierze.
  • Overwatch emblem black 21 lipca 2016 Opis: Prawidłowy dźwięk trafienia w barierę przez Anę będzie teraz odgrywany po trafieniu w cel.
  • Overwatch emblem black 6 kwietnia 2016 (beta) Opis: Naprawiono kamerę zabójstw i spektatora, która pojawiała się w nieprawidłowym miejscu podczas korzystania przez Zarię z bariery.

Zobacz też Edytuj