FANDOM

Bengal” – artysta, który szkicował kilka cyfrowych komiksów.

Biografia Edytuj

Bengal urodził się we Francji i od najmłodszych lat interesował sztuką oraz rysunkiem, chcąc z czasem stać się profesjonalistą w tym, co robi. Od samego początku jego celem było tworzenie komiksów, ale po drodze do sławy stworzył kilka konceptów do różnych gier wideo, czy też wiele ilustracji. Artysta uważa, że inspiruje go wszystko i jest ciekaw natury, jednak nigdy do tej pory nie czuł się spełniony. Blizzard Entertainment skontaktował się z Bengalem kilka miesięcy przed wypuszczeniem pierwszego komiksu i przedstawiono mu scenariusz „Napadu na pociąg”. Artysta zgodził się współpracować przy tworzeniu historii świata gry „Overwatch”, uznając to za niezwykle wielki zaszczyt. Obecnie Bengal pracuje nad własnym projektem, o którym nie chce na razie za dużo mówić, aczkolwiek jego kooperacja z Blizzardem jeszcze się nie skończyła i zamierza tworzyć kolejne komisy.

Produkcja Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • „Bengal” jest pseudonimem artystycznym mężczyzny. Próbuję on nie zdradzać swoich danych osobowych, nawet przy podpisywaniu kontraktów z firmami, lecz nie zawsze jest to skuteczne.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki