FANDOM

Blackwatch – rozwiązany odłam organizacji Overwatch, który działał poza zasięgiem jakiejkolwiek biurokracji.

Historia Edytuj

Blackwatch powstał razem z organizacją Overwatch, jednakże działał dyskretnie i po cichu, aby uniknąć zasięgu jakiejkolwiek biurokracji. Jednym ze znanych członków był Gabriel Reyes, jednakże niektórzy z nich – tacy jak McCree byli wynajmowani na „specjalne okazje”.

W ostatnich latach funkcjonowania Overwatch ujawniono istnienie tajnej sekcji o nazwie „Blackwatch”. Pojawiły się relacje o zabójstwach, wymuszeniach, porwaniach, torturach i jeszcze gorszych zbrodniach. Rządy całego świata wezwały ONZ do położenia kresu „agresywnym, notorycznym naruszeniom suwerenności wielu krajów”. Podczas gdy Overwatch traciło zaufanie społeczne, potężna eksplozja zniszczyła jej centrum dowodzenia w Szwajcarii. Oficjalnie z ONZ oświadczyli, że był to wypadek, jednak dziś wiadomo, że do wybuchu doszło w wyniku walki, która rozgorzała po kłótni między dowódcą Overwatch – Jackiem Morrisonem i dowódcą Blackwatch – Gabrielem Reyesem. Gwoździem do trumny Overwatch było starcie dwóch towarzyszy broni, którzy zniszczyli wszystko, co razem zbudowali. Prawdopodobnie tajna sekcja upadła razem ze swoim dowódcą.

Członkowie Edytuj

Byli członkowie Edytuj

Żniwiarz IkonaMcCree IkonaGenji IkonaMoira Ikona

Zobacz też Edytuj