FANDOM

Flaga Brazylia

Flaga Brazylii

Brazylia – państwo w Ameryce Południowej, pojawiające się w grze Overwatch.

Tło fabularne Edytuj

Pewien słynny DJ - Lúcio Correia dos Santos dorastał w Rio de Janeiro, w jednej z przeludnionych i zmagających się z biedą faweli, która mocno ucierpiała po kryzysie omnicznym. Kiedy w Brazylii rozpoczął się mozolny proces odbudowy kraju, Lúcio postanowił znaleźć sposób, aby podnieść na duchu otaczających go ludzi. Rozwiązaniem okazała się muzyka i jej jednocząca moc, która sprawia, że zapominamy o kłopotach, choćby tylko na chwilę.

Wkrótce zwartą społeczność, w której wychował się Lúcio, czekał kolejny kryzys. Międzynarodowa Korporacja Vishkar zapewniła sobie kontrakt na przebudowę głównych arterii miejskich. Lúcio i jego sąsiadom powiedziano, że nowe drogi poprawią ich poziom życia. Skończyło się jednak na obietnicach. Stopniowo korporacja zaczęła narzucać mieszkańcom coraz to nowe ograniczenia, tłumacząc to budową praworządnego społeczeństwa. Wprowadzono godzinę policyjną i zaczęto ścigać wszystkie zachowania, które korporacja jednostronnie uznała za bezprawne, zaś zwykłych ludzi sprowadzono do roli taniej siły roboczej.

Niedługo potem Lúcio wykradł technologię dźwiękową opracowaną przez Korporację Vishkar w celu rozpędzania zamieszek i zamienił ją w narzędzie do mobilizowania tłumów. Wybuchł słynny bunt, podczas którego ludzie wyparli przedstawicieli korporacji ze swoich dzielnic.

Lokacje Edytuj

Estádio das Rãs

Znani mieszkańcy Edytuj

Lúcio IkonaCalado Ikona