FANDOM

To nie twoja walka. Brigitte Lindholm, „Honor i chwała
Brigitte Lindholm – towarzyszka Reinhardta oraz wprawny kowal.

Biografia Edytuj

Brigitte wraz z Reinhardtem podróżowała po Europie, kiedy musieli zatrzymać się przed małym niemieckim miasteczkiem, w celu uzupełnienia żywności i paliwa. Miasteczko okazało się być jednak pod panowaniem gangu zwanego „Smoki”, z którymi sam Reinhardt miał problemy. By wyzwolić miasto, Brigitte naprawiła jego zbroję Krzyżowca, a Reinhardt rozprawił się z gangiem. Po uwolnieniu miasteczka spod kontroli Smoków dwójka udała się uzupełnić zapasy żywności[1].

Brigitte spędzała święta w towarzystwie Reinhardta oraz Torbjörna i jego dzieci. Widoczna jest za plecami dawnego Krzyżowca, jak wsłuchuje się w książkę, którą Reinhardt czyta dzieciom[2].

Kiedy Reinhardt otrzymał wiadomość od Winstona z propozycją wznowienia Overwatch, Brigitte była temu przeciwna. Cytowała swojego ojca, że ten poświęcił dla Overwatch wszystko, a oni go poprostu odtrącili. Później udali się do Eichenwalde, gdzie Reinhardt odłożył monetę z logiem Overwatch na zbroi Baldericha von Adlera. Tam, pomimo niezadowolenia Brigitte, zdecydował się powrócić do Overwatch[3].

Występy Edytuj

Cyfrowe komiksy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Ciekawostki Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. Cyfrowy komiks „Pogromca smoków”, wydany 28 kwietnia 2016 roku.
  2. Cyfrowy komiks „Magia Świąt”, wydany 20 grudnia 2016 roku.
  3. Film animowany „Honor i chwała”, wydany 3 listopada 2017 roku.
  4. Michael Chu na Twitterze „Happy to hear there are a lot of Brigitte Lindholm fans out there! Yes, she's Torbjörn's daughter. ⚙️🛠🇸🇪,opublikowany 5 listopada 2017 roku.

Zobacz też Edytuj