FANDOM

Budowa Wieżyczki (ang. Build Turret) – zdolność Torbjörna, dostępna pod ⇧ ShiftLBPS3 L1.png.

Opis Edytuj

Torbjörn stawia wieżyczkę mającą 150 punktów zdrowia i wystrzeliwującą 2 pociski na sekundę, zadające 14 punktów obrażeń (12 punktów obrażeń w wersji na Xbox One i PlayStation 4). Torbjörn za pomocą Młota Kowalskiego może przywrócić wieżyczce 50 punktów zdrowia z każdym uderzeniem lub ulepszyć ją na 2. poziom, jeśli ma maksymalną ilość pkt. zdrowia. Wieżyczka na 2. poziomie ma 300 punktów zdrowia, 2 lufy i wystrzeliwuje 4 pociski na sekundę. Ilość zadawanych obrażeń się nie zmienia.

Podczas Przegrzania, wieżyczka wchodzi na 3. poziom. Ma wtedy 800 punktów zdrowia, 2 lufy, wyrzutnię rakiet i wystrzeliwuje 5 pocisków na sekundę oraz 4 rakiety na sekundę. 3. poziom wieżyczki kończy się wraz z Przegrzaniem.

Torbjörn konstruuje armatę automatyczną namierzającą wrogów. Może ją ulepszyć zwiększając jej trwałość lub dodając drugą lufę oraz wyrzutnię rakiet. W tym celu wykorzystuje części znalezione przy martwych przeciwnikach i sojusznikach.

Ciekawostki Edytuj

  • Wieżyczki postawione na apteczkach, podniosą ją, jeśli otrzymają obrażenia.
  • W zamkniętej becie Torbjörn mógł ulepszyć wieżyczkę do poziomu 3 bez użycia przegrzania, jedynie młotem kowalskim.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki