FANDOM

Château Guillard – jedna z map dostępnych w grze Overwatch, na której rozgrywa się tryb z deathmatchu.

Tło fabularne Edytuj

Château Guillard jest zlokalizowane w pobliżu Annecy w południowowschodniej Francji. Przez wieki była to posiadłość wpływowej rodziny Guillard, która – wraz z osłabieniem potęgi rodu w następstwie Rewolucji Francuskiej – powoli zaczęła popadać w ruinę. Niedawno zamek znalazł nowego właściciela: agentkę Szponu, Trupią Wdowę, która wróciła do kolebki swoich przodków.

Wygląd Edytuj

Château Guillard jest po części otwartą mapą, a po części zamkniętą. Jest to gigantyczny zamek z mnóstwem wejść położony na skalistym uniesieniu na dużym zbiorniku wodnym. Czas wpłynął na niekorzyść budynku, którego w wielu miejscach dosięgło zniszczenie, czy plagi robactwa – głównie w mrocznych lochach. W niektórych miejscach można dostrzec nowe przedmioty technologię i próby doprowadzenia lokacji do dawnej świetności. Po bokach zamku znajdują się dwie wyskocznie.

Ciekawostki Edytuj

  • Château Guillard odnosi się do istniejącego w realnym świecie Château Gaillard – ruin średniowiecznego zamku we Francji, wybudowanego przez Ryszarda Lwie Serce – króla Anglii.
  • W jednym z pokoi znajduje się włączony laptop, na którym potwierdzony zostaje lot do Monako, który Amélie Lacroix odbyła w komiksie „Maskarada”.
    • Nazwa wskazanego lotniska, Nice Cóte d’Azur (pol. Lazurowe Wybrzeże) odnosi się do jednej ze skórek Trupiej Wdowy.
    • Obok laptopa znajduje się bilet na nazwisko Danielle Guillard, którego Amélie używa jako przykrywka.
  • Przy jednym z okien można dostrzec pajęczynę, a na niej czarną wdowę – pająka, z którym utożsamia się Amélie.
  • W biblioteczce pomiędzy książkami widnieje ślubne zdjęcie Amélie i Gérarda.

Lista zmian Edytuj

Zobacz też Edytuj