FANDOM

Czarny las (ang. Black Forest) – jedna z map dostępnych w grze Overwatch, na której rozgrywa się większość trybów z salonu gier. Jest przeznaczona do mniejszych pojedynków, typu „trzy na trzy” lub „jeden na jeden”.

Tło fabularne Edytuj

Czarny las znajduje się na spowitych mgłą ziemiach na obrzeżach Eichenwalde, które niekiedy były polem bitwy. Teraz wala się tu mnóstwo zniszczonych robotów i sprzętu, który powoli jest pochłaniany przez roślinność.

Wygląd Edytuj

Czarny las jest małym, opuszczonym miasteczkiem umiejscowionym za zniszczonym zamkiem Eichenwalde. Prowadzi przez nie kilka murów ceglanej budowli, a wokoło porozmieszczane są domy oraz młyn. Po całej lokacji porozrzucane są zniszczone bastiony, które pokrywa warstwa rdzy i zaczyna „zabierać” je roślinność. Budynki posiadają drewniane balkony, pozwalające łatwo przemieszczać się po mapie.

Ciekawostki Edytuj

  • Czarny las jest pierwszą mapą, na której pojawił się zbiornik wodny, do którego można bez problemu wejść. Jest nim niemała kałuża, która pozwoliła twórcom przetestować zachowanie wody w grze.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 23 maja 2017 Opis: Mapa Czarny las została dodana do gry.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki