FANDOM

Dopalacze (ang. Boosters) – zdolność mecha D.Vy, dostępna pod LS, XB LB, PS3 L1.

Opis Edytuj

Mech D.Vy leci w kierunku, w którym jest się zwróconym. Zdolność trwa 2 sekundy. Czas odnowienia zdolności trwa 5 sekund. Jeśli D.Va wleci w przeciwnika podczas używania Dopalaczy, odepchnie go i zada 25 punktów obrażeń.

D.Va wybija się swoim mechem w powietrze i leci z siłą rozpędu. Może skręcać, zmieniać kierunek lotu lub przebijać się beczką przez szeregi wrogów, odrzucając ich do tyłu.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli po aktywacji dopalaczy zostanie odpalone samozniszczenie, mech będzie lecieć dalej.
  • Dopalacze nie wyłączają się podczas używania matrycy obronnej.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 19 września 2017 Opis: Z Działek Fuzyjnych można teraz strzelać w trakcie lotu.
  • Overwatch emblem black 27 lipca 2017 Opis: Naprawiono błąd, który mógł powodować, że D.Va przenikała przez ziemię, kiedy korzystała z Dopalaczy na konkretnym obszarze na mapie Volskaya Industries.
  • Overwatch emblem black 11 października 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że D.Va teleportowała się z powrotem do punktu odrodzenia w przypadku, gdy jej Dopalacze zostały użyte wewnątrz desantowca drużyny.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Dopalacze D.Vy nie będą już automatycznie przerywane po ich aktywacji w czasie używania ataku podstawowego.

Zobacz też Edytuj