FANDOM

Droga 66 – jedna z map dostępnych w grze Overwatch, na której rozgrywa się tryb eskorty.

Tło fabularne Edytuj

Route 66 concept art.jpg

Koncept mapy

Droga 66 była autostradą otwarta 11 listopada 1926 roku o długości 2448 mil, łącząca Chicago z Los Angeles, a od 1936 przedłużona do Santa Monica. Przebiegała przez stany Illinois, Missouri, Kansas, Oklahomę, Teksas, Nowy Meksyk, Arizonę i Kalifornię, by zakończyć swój bieg w Los Angeles. Trasa rozrosła się tak bardzo, że wprowadzoną nad nią tory dla hiperpociągów, lecz niedługo po tym pewien odcinek autostrady przejął gang Zadymiarzy, przez co obywatele całkowicie go porzucili. Lokacja ta była wykorzystywana przez przestępców do nielegalnego handlu bronią.

Podczas istnienia Overwatch, żołnierze podjęli się próby pozbycia się przestępców. W związku z tym Gabriel Reyes poprowaidził grupę operacyjną Blackwatch na drogę 66, przechwytując kilku członków Zadymiarzy, w tym Jesse'ego McCree. Reyes dostrzegł w mężczyźnie potencjał i pozwolił mu przyłączyć się do jego organizacji, co wywołało niemałe oburzenie pozostałych przestępców. Niedługo później Zadymiarze wycofali się z wąwozu, lecz wcześniej wysadzili most nad nim, pozostawiając zniszczone rejony pośród Panorama Diner. Z samego pociągu, który wpadł w ich pułapkę, ukradli potężną bombę, którą następnie ukryli.

Wygląd Edytuj

Droga 66 jest lokacją ukrytą w obozie otoczonym przez zniszczone budynki, sklepy i mieszkania, spowodowane przez działania Zadymiarzy. Mimo to został zachowany klimat starych, amerykańskich dróg z lekkim dodatkiem futurystycznego klimatu. Jest tutaj niewiele budynków, w których można się ukryć, jednakże łatwo można zaskoczyć przeciwnika tuż zza ściany lub w skalnych korytarzach. Stacje benzynowe i przydrożne sklepy oraz kawiarnie zostały zapomniane po kryzysie omnicznym, a następnie przejęte przez legendarny gang Zadymiarzy, który po swoim ostatnim napadzie na hiperpociąg ukrył się gdzieś indziej.

Ładunkiem jest bomba skradziona z pociągu przez Zadymiarzy, którą należy przewieźć w ich kryjówkę.

Ciekawostki Edytuj

  • Na punkcie odrodzenia broniących można dostrzec komputer z uruchomioną grą „Hearthstone”.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black.png 23 maja 2017 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom dostawanie się w pewne miejsce wbrew intencjom twórców.
  • Overwatch emblem black.png 21 marca 2017 Opis: Drużyna atakująca będzie otrzymywać dodatkowe 60 sekund po przemieszczeniu ładunku do pierwszego punktu kontrolnego tylko w trybie rywalizacji.
  • Overwatch emblem black.png 24 stycznia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że Sombra blokowała się za skałami.
  • Overwatch emblem black.png 15 listopada 2016 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom odbieranie przeciwnikom ładunku w chronionej strefie nad stacją benzynową.
  • Overwatch emblem black.png 2 sierpnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał na mapach z ładunkiem poprawne odtwarzanie muzyki sygnalizującej, że pozostało 30 sekund.
  • Overwatch emblem black.png 19 lipca 2016 Opis: Dodano kolizje w widoku kamery trybu obserwatora, naprawiono błędy kolizji graczy na wielu mapach oraz oświetlenia otoczenia i cieni.
  • Overwatch emblem black.png 6 lipca 2016 Opis: Czas trwania decydującego starcia w trybie rywalizacji został zmieniony na wszystkich mapach z 1 minuty i 45 sekund na 1 minutę i 35 sekund.
  • Overwatch emblem black.png 21 kwietnia 2016 (beta) Opis: Naprawiono błąd, przez który ładunek automatycznie przejeżdżał około 8 metrów przez duże drzwi bez zawodników drużyny atakującej.
  • Overwatch emblem black.png 19 kwietnia 2016 (beta) Opis: Spowolniono ładunek o 10% i dostosowano rozmieszczenie apteczek na mapie.
  • Overwatch emblem black.png 13 kwietnia 2016 (beta) Opis: Poprawiono rozmiar graffiti na mapie Droga 66.
  • Overwatch emblem black.png 5 kwietnia 2016 (beta) Opis: Poprawiono pierwszy z tuneli przy punkcie startowym atakujących, usunięto możliwość wchodzenia na wiszący pociąg, a także dokonano znacznych zmian w kolizji.
  • Overwatch emblem black.png 25 marca 2016 (beta) Opis: Naprawiono błąd, przez który kolizja ładunku na Drodze 66 potrafiła unieruchomić graczy.
  • Overwatch emblem black.png 22 marca 2016 (beta) Opis: Mapa Droga 66 została dodana do gry.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki