FANDOM

Duch w maszynie” – cyfrowy komiks wydany 8 marca 2017 roku przez Blizzard Entertainment.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

W północnej części Szwecji przy lesie przechadza się dwójka zakochanych, kiedy z krzaków zaczyna dolatywać do nich dziwny szelest i dźwięk, a po chwili wyłania się Bastion, który wywołuje przerażenie na twarzach młodzieńców. Jakiś czas później odbyło się zebranie w pewnym budynku, w którym przerażeni mieszkańcy chcieli pozbyć się maszyny czym prędzej, uznając, że jedynym sposobem jest użycie w jej kierunku karabinów. Z tłumu wyłonił się jednak starszy głos, który nie zgadzał się z ich pomysłem i uznał, że sam może pozbyć się „bestii”. Torbjörn – bo tak się nazywał mężczyzna – znał te maszyny na wylot i postanowił zająć się całą sprawą, prosząc o kilka dni na rozpoczęcie działań.

Jakiś czas później Torbjörn rozstawił w lesie wieżyczkę i zastawił pułapkę, kiedy to zatroskany uzbrojony mężczyzna chciał również pomóc w pozbyciu się maszyny. Kiedy w końcu Bastion zaczął zbliżać się do zastawionej przynęty, ptak dezaktywował ją. Wściekły mieszkaniec uznał, że maszyna może się adaptować i ruszył po resztę wojska. Torbjörn jednak nie mógł zrozumieć, dlaczego robot uciekł i nie walczył – dostrzegał w nim jakąś różnicę, ale nie mógł zrozumieć, dlaczego tak jest. Torbjörn zastawił pułapkę i próbował namówić Bastiona do zaatakowania go, lecz ten tego nie zrobił, kiedy nagle z kilkoma uzbrojonymi żołnierzami wrócił zatroskany obywatel, który zaczął ostrzeliwać teren.

Gdy wojskowi chcieli aresztować Torbjörna, te użył na nich swojej pułapki, uznając, że Bastion może się zmienić. Kiedy tylko odnalazł go ponownie, na wstępie zaznaczył, że nie zrobi mu krzywdy. Obiecał pomóc, jeśli maszyna będzie się z nim trzymała i będzie się go słuchała, gdyż w innym przypadku może zwyczajnie zginąć.

Postacie Edytuj

Torbjörn Ikona.pngBastion Ikona.pngGanimedes Ikona.png

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki