FANDOM

Działo Cząteczkowe (ang. Particle Cannon) – zdolność Zarii, dostępna pod LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2.

Opis Edytuj

Zaria wystrzeliwuje długą na 15 metrów wiązkę, która zadaje 80 punktów obrażeń na sekundę przy 0-wym poziomie energii i 150 punktów obrażeń na sekundę przy 100 poziomie energii. Wystrzał pobiera 20 pocisków z magazynku. Działo ma 100 pocisków w jednym magazynku i po ich wykorzystaniu musi się przeładować.

Zaria może wystrzelić alternatywnie. Wystrzeli wtedy ładunek wybuchowy, który wybucha przy kontakcie z ziemią i zadaje 46 punktów obrażeń przy 0-wym poziomie energii i 95 punktów obrażeń przy 100 poziomie energii. Pojedynczy wystrzał pobiera 25 pocisków z magazynku.

Potężne działo cząsteczkowe Zarii wyzwala niszczycielską wiązkę energetyczną krótkiego zasięgu. Może również wystrzelić ładunek wybuchowy, który zadaje obrażenia wielu przeciwnikom jednocześnie.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 6 lipca 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że umiejętności na prawym przycisku Zarii miała zły przelicznik obrażeń.
  • Overwatch emblem black 17 marca 2016 (beta) Opis: Zwiększono minimalne obrażenia o 25%.

Zobacz też Edytuj