FANDOM

Dziedzictwo” – cyfrowy komiks wydany 14 lipca 2016 roku przez Blizzard Entertainment.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

Ana i Jack Morrison prowadzą tajne działania Overwatch ratując naukowców z rąk Szponu. Kiedy żołnierz prowadził zakładników z budynku przez zrujnowane ulice miasta do statku, Ana osłaniała ich z dachu za pomocą snajperki, eliminując kolejnych wrogów, jeśli to było konieczne. Oddając kolejne strzały, opisywała swój nędzny żywot i to dla kogo żyje – kogo musi chronić.

Po zlikwidowaniu zauważonego zagrożenia Ana dała sygnał Jackowi, że mogą ruszać dalej, gdyż droga jest czysta. Nagle Bayless i Al-Farouk dostali śmiertelnym strzałem od nieznanego strzelca, co wywołało wśród ratowanych naukowców niemałą panikę. Gdy Ana szukała napastnika, ten zaczął do niej strzelać, przez co kobieta była zmuszona zmienić swoją lokalizację. Kiedy tylko sytuacja się ustabilizowała, Amari poinformowała Morrisona, że słyszała o nowym niezwykłym snajperze Szponu, który jest szybki jak błyskawica. Po odnalezieniu go w dużym różowym wieżowcu kobieta wysłała drony w jego kierunku, doprowadzając do jego zburzenia.

Mimo rozkazów Jacka Ana nie poddaje się i próbuję pozbyć się sprawcy, narażając tym samym swoje życie. Przeciwnik strzela w lokację bohaterki rakietą, jednak ta wyskakuje wcześniej przez okno, ratując się przed zgnieceniem. To jednak pozowoliło snajperce na zlokalizowanie wroga, strzelając mu tym samym prosto w twarz. Kiedy ponownie zagląda przez lunetę, zauważa Amélie Lacroix, która została porwana, kiedy zamordowano jej męża. Ana zaczęła domyślać się, że to ona musiała zabić Gérarda, a owe rozmyślenia doprowadziły do zawahania bohaterki, w wyniku czego ta oberwała pociskiem w prawe oko.

Postacie Edytuj

Ana Ikona.pngŻołnierz-76 Ikona.pngTrupia Wdowa Ikona.pngSingh Ikona.pngKimiko Ikona.pngMirembe Ikona.pngNone Ikona.pngNone Ikona.png

Ciekawostki Edytuj

  • Komiks ukazuje wielu agentów Overwatch, którzy wcześniej nie zostali przedstawieni. Wyjątkiem są Kimiko i Mirembe, które zadebiutowały na aktach w filmie animowanym „Reaktywacja”.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki