FANDOM

Efi Oladele – młoda dziewczynka, niezwykle uzdolniona w dziedzinie robotyki i sztucznej inteligencji. Przebywa obecnie w Numbani.

Efi chce wykorzystać swój umysł do tworzenia rzeczy polepszających życie oraz zapewniających bezpieczeństwo.

Biografia Edytuj

Już jako bardzo małe dziecko Efi wykazywała się miłością do robotów. Wszystko zaczęło się, odkąd rodzice kupili jej pierwszy zestaw do robotyki, z którym składanie małych dronów całkowicie ją pochłonęło. Z czasem nabierała wprawy i wkrótce zaczęła budować roboty, żeby wyręczały ją w obowiązkach i pracach domowych.

Po roku sukcesów w robotyce jej działania zostały uznane przez Fundację Adawe i wręczony został jej prestiżowy „grant dla geniuszy”, co później skutkowało przyjęciem jej do jednego z czołowych centrów odkryć i badań naukowych na świecie, Numbani.

Miesiąc później Efi udzieliła wywiadu Atlas News, kiedy redaktorzy przygotowywali materiały do „Spotlight on Numbani”.

Efi była świadkiem ataku na lotnisko w Numbani. Udało jej się zrobić zdjęcie tego zdarzenia[1].

Ciekawostki Edytuj

  • Efi została przedstawiona po raz pierwszy na blogu na stronie playoverwatch.com, gdzie opublikowany został jej wywiad z Atlas News[2].
  • Wiele fanów spekulowało, że Efi może być kolejnym bohaterem gry „Overwatch”.
    • Pojawiają się jednak zaprzeczenia tych spekulacji, jakoby Blizzard nie chciał umieszczać w grze bohaterów niepełnoletnich.
    • Jeff Kaplan ostatecznie potwierdził, że Efi będzie jedynie częścią historii następnego bohatera w grze. Nie zdradził jednak szczegółów[3].
  • Na Twitterze oraz Facebooku Overwatch pojawiła się rozpiska Efi dotycząca prawdopodobnie potrzebnych części do stworzenia nowego robota[4].

Przypisy Edytuj

  1. Roboty obronne OR15 zniszczone w potyczce z nieznanym napastnikiem na lotnisku w Numbani., Facebook
  2. Wywiad z wynalazczynią Efi Oladele
  3. Efi Oladele Confirmed to be the Next Overwatch Hero, PVP Live
  4. Pochodząca z Numbani zdobywczyni grantu dla wybitnie uzdolnionych Efi Oladele zamieszcza intrygujący wpis na swoim kanale holovideo, oświadczając: „Czas zabrać się do pracy!”, Facebook

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki