FANDOM

Film Wprowadzający” (ang. Cinematic Trailer) – pierwszy krótkometrażowy film animowany na podstawie gry „Overwatch”, stworzony przez Blizzard Entertainment.

Opis Edytuj

W obliczu globalnego konfliktu powołano do życia międzynarodową grupę do zadań specjalnych. Bohaterowie połączyli siły, aby przywrócić pokój w rozdartym wojną świecie. Organizacja ta, znana jako Overwatch, zakończyła kryzys i pomogła w utrzymaniu długotrwałego pokoju. Nastała epoka eksploracji, innowacji oraz odkryć. Po wielu latach wpływy Overwatch znacznie osłabły, a sama organizacja została w końcu rozwiązana. Lecz teraz, po jej likwidacji, znów narasta groźba konfliktu. Czas Overwatch przeminął... ale świat wciąż potrzebuje bohaterów.

Występują Edytuj

Winston IkonaSmuga IkonaTrupia Wdowa IkonaŻniwiarz IkonaBrian IkonaTimmy Ikona

Streszczenie Edytuj

Film rozpoczyna się krótką opowieścią o Overwatch oraz o jej dokonaniach. W tym czasie, w muzeum poświęconemu organizacji Overwatch, dwóch chłopców - Timmy i Brian, ogląda eksponaty. Młodszy z nich ciągle opowiada o ulubionych bohaterach, a starszy ignoruje opowieści brata i niechętnie przechadza się po muzeum. Timmy nie przejmując się bratem, kontynuuje zabawę, kiedy z góry przez szybę wpadają Winston i Trupia Wdowa, a po krótkiej chwili pojawili się również Żniwiarz i Smuga. Między bohaterami a przestępcami nawiązała się walka. Celem agentów Szponu była rękawica Pięściarza, a byli agenci Overwatch próbowali ich powstrzymać. Brian i Timmy również pomogli herosom, co ostatecznie zmusiło agentów Szponu do ucieczki. Winston ruszył za nimi, a Smuga przed przystąpieniem do pościgu powiedziała młodzieńcom, że przydaliby się im nowi bohaterowie.

Transkrypt Edytuj

[Ukazanie zdjęcia sił rosyjskich walczących przeciwko Omnikom, w pobliżu Moskwy.]

Głos w tle: Konflikt.

[Przejście na zdjęcie bombardowanego przez myśliwce Rio de Janeiro, a następnie przejście na australijskie okręty strzelające w ogromnego Omnika, nad Zatoką Jacksona.]

Głos w tle: Kiedy świat balansuje na krawędzi anarchii...

[Przejście na zdjęcie grupy punków walczących z policją, przed Wieżą Eiffla.]

Głos w tle: Pojawia się nowa nadzieja.

[Przejście na zdjęcie żołnierzy Overwatch niosących flagę, z Gabrielem Reyesem na przedzie.]

Głos w tle: Elitarna, międzynarodowa grupa specjalna,...

[Przejście na zdjęcie agentów Overwatch walczących z przeciwnikami znajdującymi się poza ekranem. Genji stoi na przedzie, trzymając swój Smoczy Miecz. Fara, która znajduje się w tyle, aktywuje Salwę.]

Głos w tle: ...której celem jest zakończenie wojny...

[Przejście na zdjęcie Jacka Morrisona wyprowadzającego chłopczyka ze zniszczonego miasta.]

Głos w tle: ...i przywrócenie wolności wszystkim narodom.

[Przejście na zdjęcie kilku bohaterów, w tym Smugę, Winstona, Łaskę, Torbjörna, Reinhardta, McCree, Genjiego, Zenyatty, Bastiona i Lúcio. Kilkoro nieznanych postaci również znajduje się na zdjęciu.]

Głos w tle: Overwatch. Żołnierze, naukowcy, awanturnicy, odmieńcy.

[Przejście na kolejne zdjęcie agentów Overwatch, walczących z przeciwnikami zza ekranu. Na zdjęciu można zauważyć Smugę, Winstona, Łaskę i Reinhardta.]

Głos w tle: Strażnicy, którzy przez lata bronili globalnego pokoju.

[Przejście na zdjęcie Winstona, McCree, Genjiego, Łaski, Torbjörna, Smugi i Reinhardt, którzy wpatrują się w punkt poza ekranem.]

Głos w tle: Dzięki ich oddaniu świat się odrodził.

[Przejście na zdjęcie statuy salutującego Jacka Morrisona.]

Głos w tle: Zaś dziś, mimo że ich praca dobiegła końca, wzniosłe ideały wolności i równości, nigdy nie zostaną zapomniane.

[Oddalenie, by pokazać, że zdjęcia były wyświetlane na hologramie w muzeum. Brian i Timmy oglądają zdjęcia, dopóki nie ma cięcia na logo Overwatch.]

Timmy: Ale to było super! W tej bitwie mieli Rezonatora, no tego z rakietami na klacie. [imituje dźwięki pocisku]

[Słowa „Blizzard Entertainment Presents” („Blizzard Entertainment Przedstawia”) pojawiają się na hologramie.]

[Cięcie na widok na muzeum, w którym eksponatami są najróżniejsze zbroje oraz bronie należące niegdyś do agentów Overwatch.]

Timmy: A ty kogo lubisz najbardziej? Ja Fuzjonatora. Albo nie nie, Smugę!

[Cięcie z powrotem na Briana i Timmiego, znajdujących się już daleko od hologramu, który oglądali.]

Timmy: Tak, Smugę! Jest taka „Hejka mały, kawaleria przybyła!”. [imituje dźwięk Pistoletów Pulsacyjnych Smugi]

[Cięcie na Smugę strzelającą ze swoich Pistoletów Pulsacyjnych, następnie powrót do Briana i Timmiego. Brian wzdycha i odchodzi. Timmy robi kwaśną minę, ale zauważa coś, co go zainteresowało.]

Timmy: To rękawica Pięściarza! Rajuniu, podobno potrafił sam rozwalić wieżowiec.

[Timmy podbieguje do Briana, który zignorował eksponat.]

Timmy: A pamiętasz, jak walczyli, Winston go pokonał i wtedy zrobił „Pierwotny cios!”?

[Cięcie na Winstona, który wymachuje pięścią, następnie powrót do Briana i Timmiego.]

Brian: [wzdycha] Tak masz tylko w holofilmach. Wiadomo, że Overwatch zamknięto. Teraz większość to najemnicy.

[Brian odchodzi. Timmy udaje, że strzela w Briana. Podłoże zaczyna się trząść. Timmy, myśląc, że to przez niego, patrzy z niedowierzaniem na swoje ręce, kiedy podłoże znowu zaczyna się trząść.]

[Timmy spogląda w górę, by zauważyć Winstona i Trupią Wdowę spadających przez szybę w muzeum. Trupia Wdowa od razu używa Kotwiczki i przyciąga się na podest, a następnie zaczyna strzelać w Winstona swoim Pocałunkiem Wdowy.]

[Winston wskakuje pomiędzy dzieciakami a Trupią Wdowe i blokuje jej strzały.]

Winston: To, wystawa się podoba? [ponownie otrzymuje strzały, warczy] Dobra, koniec zabawy, schowajcie się.

[Timmy stoi oszołomiony. Brian ciągnie go za sobą.]

Brian: No dalej, szybko!

['Winston zaczyna biegnąć w stronę Trupiej Wdowy, lecz Żniwiarz pojawia się obok niego i zaczyna strzelać swoimi Piekielnymi Strzelbami, rozpraszając Winstona.]

[Trupia Wdowa nakierowuje swoją lunetę na rękawicę Pięściarza. Słowa „Objectif Identifé” („Obiekt Zidentyfikowany”) pojawiają się obok.]

Trupia Wdowa: Ha. Tu jesteś.

[Smuga mignęła do Trupiej Wdowy.]

Smuga: Psst. Co tam robisz?

[Trupia Wdowa odskakuje z podestu, strzelając w Smugę. Smuga unika pocisków mignięciami oraz odpowiada wystrzałem ze swoich Pistoletów Pulsacyjnych. Winston walczy ze Żniwiarzem, kiedy Brian i Timmy uciekają, by uniknąć ognia. Smuga chowa się za osłoną.]

Smuga: Winston!

[Smuga mignęła w dłoń Winstona, który wyrzucił ją w stronę Trupiej Wdowy. Wtedy Smuga zaczyna strzelać we Wdowę i Żniwiarza. Żniwiarz wyciąga nową parę strzelb.]

Żniwiarz: Giń.

[Cięcie do pokoju monitoringu, gdzie ochroniarz gra w „Hearthstone”, nie zauważając walki.]

[Cięcie z powrotem na walkę. Żniwiarz tworzy czarną chmurę dymu wokół siebie i rozpoczyna Wirującą Śmierć. Smuga próbuje dobiec do niego, ale zauważa, że wyczerpała wszystkie ładunki Mignięcia i chowa się za jednym z eksponatów. Kiedy jej akcelerator czasowy stracił swą moc, zauważyła, że Brian i Timmy również postanowili się tu ukryć.]

Smuga: Eee... bez obaw chłopcy, kawaleria przybyła.

[Timmy złapał dech i spojrzał ucieszony na Briana.]

[Winston próbuje zaatakować Żniwiarza, który przyjmuje Postać Upiora. Winston upada na ziemię, a jego okulary ześlizgują się z niego. Smuga dogląda z ukrycia.]

Smuga: No wielkoludzie, wstawaj.

[Trupia Wdowa rozwala szklaną budkę wokół rękawicy Pięściarza, powodując alarm. Brian i Timmy zauważają to.]

Timmy: [wzdycha] O nie.

[Żniwiarz pojawia się za Winstonem, kierując swoje strzelby w jego stronę. Patrzy pod siebie i rozdeptuje okulary Winstona. Winston uaktywnia Pierwotny Szał i uderza Żniwiarza.]

[Trupia Wdowa, która miała właśnie wziąć rękawicę, odwraca się, by strzelać w stronę Winstona. Akcelerator czasowy Smugi odnowił się, a ta wraca do walki.]

Smuga: Tak!

[Brian kładzie swoją rękę na barku Timmiego.]

Brian: Zostań tu.

[Smuga strzela w Żniwiarza, kiedy Winston skacze na niego. Trupia Wdowa strzela w ich obu, a potem odwraca się, by zauważyć, że rękawica Pięściarza zniknęła. Przesunięcie kamery w dół na Briana chowającego się i trzymającego rękawicę.]

[Winston przygniótł Żniwiarza do ziemi, ale ten przybrał Postać Upiora i wymsknął się z rąk Winstona.]

[Trupia Wdowa idzie powoli przed siebie, rozglądając się. Timmy chwilowo wyłania się z ukrycia.]

Timmy: Uwaga!

[Trupia Wdowa odwraca się w stronę Timmiego.]

Brian: Hej!

[Brian uderza Trupią Wdowę rękawicą, tworząc ogromną falę uderzeniową, która odrzuca Trupią Wdowę i Briana. Rękawica zniszczyła się i spadła z jego ręki.]

[Trupia Wdowa wstaje, by strzelić do Briana, ale Winston wskoczył przed nią, a Smuga wykopała jej karabin z rąk. Następnie łapie go i strzela nim w stronę Trupiej Wdowy.]

[Trupia Wdowa używa swojej Kotwiczki, by uciec przez dziurę w dachu. Żniwiarz chwyta się jej i wyrzuca kilka granatów w stronę Smugi i Winstona. Winston skacze w ich stronę, ale Smuga zatrzymuje się i odwraca w stronę chłopców. Brian daje jej rękawicę, mimo że ta rozwaliła się. Smuga uśmiecha się.]

Smuga: Wiecie... przydaliby nam się nowi bohaterowie.

[Smuga salutuje chłopakom, odstawia rękawicę na swoje zniszczone już miejsce, a potem miga przez dziurę w szybie w pogoni za resztą. Brian i Timmy wpatrują się w dziurę.]

Timmy: Tak! Ale to było ekstra!

[Hologram ponownie się włącza, tym razem za plecami chłopców, pokazując zdjęcie bohaterów. Cięcie na logo Overwatch.]

Zobacz też Edytuj