FANDOM

Generator Osłon aktywny, osłona kolektywna włączona.
Generator Osłon (ang. Shield Generator) – jedna z superzdolności Symmetry, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Symmetra stawia generator, który daje 75 punktów osłony do zdrowia jej oraz wszystkim sojusznikom będącym w zasięgu 50 metrów od generatora. Po trzech sekundach bez przyjmowania obrażeń, osłona wyleczy 25 punktów zdrowia na sekundę.

Jeśli Symmetra lub sojusznik znajdą sie poza zasięgiem generatora, w ciągu 5 sekund osłona zniknie z ich zdrowia. Po ponownym wejściu w zasięg generatora, osłona zostanie dodana do zdrowia od razu.

Symmetra rozstawia generator osłon o dużym zasięgu, który zapewnia zwiększoną ochronę całej drużynie.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 20 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał Symmetrze umieszczanie Teleporterów i Generatorów Osłon w punkcie startowym swojej drużyny po zakończeniu pierwszej rundy meczu w Rywalizacji.
  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Dodano superzdolność Symmetrze. Teraz można przełączać między dwiema superzdolnościami.

Zobacz też Edytuj