FANDOM

Gra przeciw SI (ang. Play vs. AI) – jeden z wielu trybów gry „Overwatch”, który jest dostępny bezpośrednio z menu wyboru gry.

Opis Edytuj

W trybie gry przeciw SI, jedna sześcioosobowa drużyna stają naprzeciw drużyny złożonej z sześciu graczy kontrolowanych przez skrypt komputerowy (SI; Sztuczna Inteligencja) i w zależności od typu mapy – szturm, eskorta, kontrola i szturm/eskorta – muszą przejąć odpowiednią ilość punktów kontrolnych, bądź przetransportować specjalny ładunek w wyznaczone miejsce.

SI automatycznie dobiera sobie bohaterów do gry ze zmniejszonej puli postaci składającej się z: Any, Bastiona, McCree, Lúcio, Torbjörna, Wieprza, Zenyatty, Żniwiarz i Żołnierza-76. W zależności od wybranego poziomu trudności rozgrywki, sztuczna inteligencja przeciwników sprawia, że stają się oni trudniejsi do pokonania.

Niski poziom trudności.png
Średni poziom trudności.png
Wysoki poziom trudności.png
Symbol niskiego poziomu trudności Symbol średniego poziomu trudności Symbol wysokiego poziomu trudności

Punkty doświadczenia Edytuj

Ranga umiejętności będzie rosła lub spadała po każdym zwycięstwie, lub porażce, w zależności od wielu czynników takich jak wyniki graczy oraz umiejętności innych uczestników meczu.

Informacja Przyznawane punkty doświadczenia
Pierwsze zwycięstwo dnia 1.500PD
Wygrana 300PD
Ukończenie meczu 150PD
Czas trwania meczu 120PD za każdą minutę
Kolejny mecz 120PD
Złoty medal 90PD
Srebrny medal 60PD
Brązowy medal 30PD
Powrót 240PD
Ekipowy bonus +20%PD
Opuszczenie meczu -75%PD

Ciekawostki Edytuj

  • Gra przeciw SI jest jedynym trybem gry, który posiada możliwość samodzielnego wybrania trudności rozgrywki.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki