FANDOM

Gra przeciw SI (ang. Play vs. AI) – jeden z wielu trybów gry „Overwatch”, który jest dostępny bezpośrednio z menu wyboru gry.

Opis Edytuj

W trybie gry przeciw SI, jedna sześcioosobowa drużyna stają naprzeciw drużyny złożonej z sześciu graczy kontrolowanych przez skrypt komputerowy (SI; Sztuczna Inteligencja) i w zależności od typu mapy – szturm, eskorta, kontrola i szturm/eskorta – muszą przejąć odpowiednią ilość punktów kontrolnych, bądź przetransportować specjalny ładunek w wyznaczone miejsce.

SI automatycznie dobiera sobie bohaterów do gry ze zmniejszonej puli postaci składającej się z: Any, Bastiona, McCree, Lúcio, Torbjörna, Wieprza, Zenyatty, Żniwiarz i Żołnierza-76. W zależności od wybranego poziomu trudności rozgrywki, sztuczna inteligencja przeciwników sprawia, że stają się oni trudniejsi do pokonania.

Niski poziom trudności
Średni poziom trudności
Wysoki poziom trudności
Symbol niskiego poziomu trudności Symbol średniego poziomu trudności Symbol wysokiego poziomu trudności

Punkty doświadczenia Edytuj

Ranga umiejętności będzie rosła lub spadała po każdym zwycięstwie, lub porażce, w zależności od wielu czynników takich jak wyniki graczy oraz umiejętności innych uczestników meczu.

Informacja Przyznawane punkty doświadczenia
Pierwsze zwycięstwo dnia 1.500PD
Wygrana 300PD
Ukończenie meczu 150PD
Czas trwania meczu 120PD za każdą minutę
Kolejny mecz 120PD
Złoty medal 90PD
Srebrny medal 60PD
Brązowy medal 30PD
Powrót 240PD
Ekipowy bonus +20%PD
Opuszczenie meczu -75%PD

Ciekawostki Edytuj

  • Gra przeciw SI jest jedynym trybem gry, który posiada możliwość samodzielnego wybrania trudności rozgrywki.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że kierowany przez SI Wieprzu zaczynał się obracać po złapaniu celu Hakiem na Łańcuchu.
  • Overwatch emblem black 24 stycznia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał kierowanej przez SI Sombrze Hakowanie przez bariery; naprawiono błąd powodujący, że sterowany przez SI Torbjörn przestawał reagować po ustawieniu wieżyczki; naprawiono błąd, który uniemożliwiał kierowanemu przez SI Wieprzowi chwytanie wrogów za pomocą Haka na Łańcuchu przez Pole Osłonowe Reinhardta.
  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który wymuszał na graczach dołączanie do meczów podczas próby obserwowania gry znajomego.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Dodano Torbjörna jako bohatera SI; naprawiono błąd, który mógł powodować, że Bastion sterowany przez SI zacinał się i nieustannie leczył się w miejscu odrodzenia.
  • Overwatch emblem black 2 sierpnia 2016 Opis: Dodano Lúcia jako bohatera SI.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Dodano Anę jako bohatera SI.
  • Overwatch emblem black 28 czerwca 2016 Opis: Dodano McCree jako bohatera SI.
  • Overwatch emblem black 8 marca 2016 (beta) Opis: Gracze mogą teraz wybrać poziom trudności SI (niski, średni, wysoki); dodano funkcję powtórki po śmierci; do puli przeciwników SI dodano Zarię oraz Wieprza.
  • Overwatch emblem black 2 grudnia 2015 (beta) Opis: Tryb „Gra przeciw SI” został dodany do gry.