FANDOM

Granat Błyskowy (ang. Flashbang) – zdolność McCree, dostępna pod E, XB RB, PS3 R1.

Opis Edytuj

McCree rzuca granatem na odległość 5 metrów, który zadaje 25 punktów obrażeń i ogłusza przeciwników na 0.7 sekundy. Po wybuchu McCree może wystrzelić dopiero po upływie 0.35 sekundy. Po użyciu ma 10 sekund odnowienia.

McCree ciska granat, który po kilku chwilach wybucha, oślepiając przeciwników. Rozbłysk wywołany przez eksplozję powoduje zamroczenie przeciwników znajdujących się w polu rażenia.

Ciekawostki Edytuj

  • Granat wybuchnie niezależnie od tego czy będzie miał kontakt z podłożem, czy zostanie wyrzucony w powietrze.
  • Granat przerywa wszelkie zdolności używane przez wrogich bohaterów, np. Salwę Fary.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 27 lipca 2017 Opis: Teraz ogłuszone cele zostają poważnie spowolnione, co oznacza, że mają wtedy mniejszą szansę na ucieczkę (szczególnie, kiedy są w powietrzu).
  • Overwatch emblem black 21 marca 2017 Opis: McCree nie będzie już otrzymywał punktów wskaźnika płonięcia, kiedy zaatakuje Ścianę Lodu Mei za pomocą Granatu Błyskowego.
  • Overwatch emblem black 26 lipca 2016 Opis: Czas potrzebny do ponownego oddania strzału został zmniejszony z 0.5 sekundy do 0.35 sekundy.
  • Overwatch emblem black 13 kwietnia 2016 (beta) Opis: Czas trwania ogłuszenia zwiększono o 0,2 sekundy; czas uniemożliwiający reakcję po rzuceniu umiejętności został zwiększony o 0,2 sekundy.

Zobacz też Edytuj