FANDOM

Granat Biotyczny (ang. Biotic Grenade) – zdolność Any, dostępna pod E, XB RB, PS3 R1.

Opis Edytuj

Ana rzuca granat, który trafiony w przeciwnika zadaje 60 punktów obrażeń i blokuje wszelkie leczenia skierowane do niego. Trafienie granatem w sojusznika lub siebie wyleczy 100 punktów zdrowia i zwiększa leczenie o 50% pochodzące z innych źródeł (np. Kaduceusz Łaski). Efekty otrzymane od granatu trwają 4 sekundy. Zasięg rażenia granatu wynosi 4 metry, a po użyciu czas odnowienia wynosi 10 sekund.

Ana rzuca ładunek biotyczny, który rani wrogów i leczy sojuszników na niewielkim obszarze działania. Przez krótki czas sojusznicy objęci efektem leczącym szybciej odzyskują zdrowie, a wrogowie dotknięci wybuchem nie mogą być leczeni.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 24 stycznia 2017 Opis: Skrócono czas działania efektu z 5 do 4 sekund; zmniejszono wartość dodatkowej premii do leczenia do 50%.
  • Overwatch emblem black 11 października 2016 Opis: Zwiększono pole rażenia z 3 do 4 metrów.
  • Overwatch emblem black 2 sierpnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że Granat Biotyczny Any nie trafiał sojuszniczego Żniwiarza pod Postacią Upiora.

Zobacz też Edytuj