FANDOM

Hakowanie (ang. Hack) – zdolność Sombry, dostępna pod PPM, XB LT, PS3 L2.

Opis Edytuj

Sombra w ciągu 0.8 sekundy blokuje możliwość używania zdolności przeciwnikowi na 6 sekund. Zdolność użyta na apteczkach blokuje możliwość użycia ich dla przeciwników przez 1 minutę. Sombra może hakować przeciwników z odległości maksymalnie 15 metrów. Po użyciu ma 8 sekund odnowienia.

Sombra używa Hakowania, aby na chwilę uniemożliwić wrogom używanie zdolności lub uczynić apteczki bezużytecznymi dla przeciwników.

Ciekawostki Edytuj

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 10 października 2017 Opis: Zdolność przerywa działanie następujących superzdolności w czasie aktywowania: Nanowzmocnienie Any, Turbodoładowanie Orisy, Zamieć Mei, Zdruzgotanie Reinhardta oraz Wezwanie Mecha D.Vy.
  • Overwatch emblem black 21 marca 2017 Opis: Sojusznicy Sombry mogą teraz widzieć zhakowane apteczki przez ściany.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Nowa opcja bohatera: czułość Hakowania, umożliwia graczom zmianę czułości celowania Hakowania Sombry.
  • Overwatch emblem black 24 stycznia 2017 Opis: Skrócono czas odnowienia z 12 do 8 sekund; skrócono czas Hakowania celu z 1 do 0,8 sekund; naprawiono błąd, który umożliwiał kierowanej przez SI Sombrze Hakowanie przez bariery.
  • Overwatch emblem black 20 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał Sombrze zhakowanie apteczki na stałe.
  • Overwatch emblem black 30 listopada 2016 Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał Reinhardtowi dezaktywację Pola Osłonowego po tym, jak zhakowała je Sombra; naprawiono błąd, który powodował, że Hakowanie Sombry nie neutralizowało zdolności Sprint Żołnierza-76; kiedy wielu graczy grających Sombrą usiłuje zhakować apteczkę, kontrolę nad nią przejmuje teraz gracz, który podjął próbę jako pierwszy.

Zobacz też Edytuj