FANDOM

Ilios – jedna z map dostępnych w grze Overwatch, na której rozgrywa się tryb kontroli.

Tło fabularne Edytuj

Ilios concept art

Koncept mapy

Ilios jest małą grecką wysepką położoną na Morzu Egejskim, będącą niezwykle popularnym przystankiem pośród licznych turystów. Na najwyższym punkcie lokacji znajdują się wykopaliska archeologiczne, w których odkryto starożytne greckie posągi i mozaiki. W pobliżu tego miejsca została zauważona aktywność Szponu, którzy prawdopodobnie zainteresowani są artefaktami. Niższe piętro opływa szereg budynków, kawiarni i bazarów, a na środku znajduje niezwykle głęboka studnia. Tuż obok wyspy zostało stworzone na wodzie sztuczne miasto z nieliczną ilością domów i dostępem do portu oraz latarni morskiej.

Wygląd Edytuj

Ilios posiada trzy bardzo różniące się od siebie punkty – pierwszym są ruiny, drugim latarnia, a trzecim studnia. Całość osadzona jest na malowniczej wyspie, utrzymanej w iście greckim klimacie. Na każdym zakątku czyha na graczy niebezpieczeństwo, a największym z nich są krawędzie wysyp, z których spadnięcie grozi połamaniem się o ostre klify spadające do głębokich wód. Podobne działanie ma studnia umieszczona na środku miasta, która jest niezwykle głęboka.

Latarnia Edytuj

Studnia Edytuj

Ruiny Edytuj

Warianty Edytuj

Ilios posiada kilka innych wersji mapy, które są używane w innych trybach. W tym przypadku wszystkie trzy wersje używane są w trybie zdobądź flagę.

Ilios (latarnia morska)
Ilios (studnia)
Ilios (ruiny)

Ciekawostki Edytuj

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 10 października 2017 Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał zresetowanie postępów dogrywki, kiedy punkt został zamieniony po zapełnieniu pasków postępów obu drużyn w 99%.
  • Overwatch emblem black 19 września 2017 Opis: Naprawiono błąd na niektórych obszarach mapy, który uniemożliwiał pojawianie się odbić na broni.
  • Overwatch emblem black 29 sierpnia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że w niektórych miejscach pojawiało się różowe oświetlenie; naprawiono błąd, który mógł powodować, że bohaterowie sterowani przez SI zacinali się, kiedy kierowali się do punktu kontrolnego przy studni; naprawiono błąd, który umożliwiał graczom dostawanie się w pewne miejsca wbrew intencjom twórców.
  • Overwatch emblem black 23 maja 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował asymetrię kolumn w punkcie przejęcia w ruinach.
  • Overwatch emblem black 15 listopada 2016 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał niektórym bohaterom stawanie wbrew intencjom twórców na niektórych kolumnach.
  • Overwatch emblem black 28 czerwca 2016 Opis: Gracze nie mogą być już wskrzeszani poza obszarem mapy.
  • Overwatch emblem black 5 kwietnia 2016 (beta) Opis: Dokonano drobnych zmian w sztuce i kolizji.
  • Overwatch emblem black 10 marca 2016 (beta) Opis: Naprawiono błędy, które umożliwiały graczom na Ilios dotarcie do niedostępnych lokacji, czy też utknięcie w nich.
  • Overwatch emblem black 8 marca 2016 (beta) Opis: Mapa Ilios została dodana do gry.

Zobacz też Edytuj