FANDOM

Nikt się przede mną nie ukryje...

Infrawizja (ang. Infra-Sight) – superzdolność Trupiej Wdowy, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Trupia Wdowa aktywuje wizjer umożliwiający zobaczenie wroga przez ściany. Przeciwnicy ukrywający się za ścianami, będą oznaczeni czerwoną powłoką. Działa również dla sojuszników. Zdolność trwa 15.5 sekundy.

Gracz, która gra Trupią Wdową oraz przeciwnicy po aktywacji superzdolności usłyszą „Nikt się przede mną nie ukryje”, natomiast sojusznicy usłyszą „Teraz nikt nie umknie mojej uwadze”.

Wizjer zwiadowczy Trupiej Wdowy umożliwia jej widzenie obrazów cieplnych w podczerwieni. Dzięki temu jest w stanie przez pewien czas śledzić swoje cele mimo przeszkód blokujących pole widzenia (np. ściany i inne obiekty). Zdolność ta obejmuje również sojuszników Wdowy.

Ciekawostki Edytuj

  • Po wyekwipowaniu skórki „Comtessa” lub „Łowczyni”, zdanie po aktywacji superzdolności zmienia się na „Nikt się nie ukryje przed łowczynią” dla graczy grających Trupią Wdową i przeciwników, natomiast tekst, który słyszą sojusznicy, nie ulega zmianom.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 czerwca 2016 Opis: Teraz kwestia wypowiadana przez Trupią Wdowę podczas aktywacji jej superzdolności Infrawizja będzie słyszalna na całej mapie.
  • Overwatch emblem black 14 czerwca 2016 Opis: Zwiększono koszt użycia superzdolności o 10%.
  • Overwatch emblem black 25 marca 2016 (beta) Opis: Naprawiono błąd z niektórymi skórkami, których infrawizja nie przedstawiała w poprawny sposób.
  • Overwatch emblem black 9 listopada 2015 (beta) Opis: Wskaźnik postępu superzdolności nie ładuje się, kiedy ta jest aktywna.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki