FANDOM

Insurekcja” – cyfrowy komiks wydany 5 kwietnia 2017 roku przez Blizzard Entertainment.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

Jesse McCree sprawdzał sektor zero w Londynie, gdzie przetrzymywano zakładników takich jak burmistrz i Tekarta Mondatta. Zdając raport Gabrielowi, zaatakowało go kilka robotów, co zmusiło go do rozłączenia się. Całą sytuację za pomocą latających kamer obserwowali Morrison, Reyes i Amari, którzy siedzieli w kwaterze głównej Overwatch w Szwajcarii. Jack i Ana nie rozumieli, co robi Jesse w Londynie w momencie, kiedy Overwatch wciąż nie otrzymała uprawnień do działania, a Blackwatch jest zawieszone. Reyes jednak miał swój plan, aby działać ponad zakazami ze swoim oddziałem – wszystko po to, aby pozbyć się ekstremistów, którzy nie cofną się przed niczym. Właśnie wtedy Morrison odebrał wiadomość, że premier w dalszym ciągu nie pozwala Overwatch działać. Między Gabrielem a Jackiem wywiązała się mała sprzeczka, w której Reyes zaprzeczył, iż jest bohaterem, gdyż to nie mu wybudowano pomnik.

Jack podążał do swojego biura, a wraz z nim szła Ana, która uważała, że decyzja czy Overwatch powinno interweniować, powinna paść od nich. Kiedy Amari poszła do swojego pokoju, Morrison postanowił zerknąć na sytuację panny Oxton w sali szkoleniowej. Według doktor Angeli Ziegler i Winstona, którzy testowali niezrozumiałe zdolności dziewczyny na Genjim, młoda kadetka była gotowa do czynnej służby. Po krótkiej rozmowie na temat zajść w Londynie i usłyszeniu rady Angeli, Jack opuścił salę treningową i udał się do swojego biura.

Po chwili dowódcę odwiedziła Lena, która ujrzała na ekranach w jego biurze zamieszki w Londynie. Dziewczyna chciała wiedzieć, dlaczego Overwatch wciąż nie interweniowało, dowiadując się prawdy od Jacka. Oxton wyraziła swoje zdanie na temat tego wszystkiego, dając Morrisonowi szansę na przemyślenie. Zaraz po tej konwersacji dziewczyna udała się na statek, gdzie Angela, Torbjörn i Reinhardt czekali na otrzymanie pozwolenia ruszenia na misję.

Postacie Edytuj

Żołnierz-76 Ikona.pngŻniwiarz Ikona.pngAna Ikona.pngSmuga Ikona.pngMcCree Ikona.pngGenji Ikona.pngŁaska Ikona.pngWinston Ikona.pngTorbjörn Ikona.pngReinhardt Ikona.png

Ciekawostki Edytuj

  • Powiedzonko Smugi „kawaleria przybyła” wymyślił Torbjörn, który określił kawalerią Lenę, kiedy ta dołączyła do ich oddziału.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki