FANDOM

Jadowita Mina (ang. Venom Mine) – zdolność Trupiej Wdowy, dostępna pod E, XB RB, PS3 R1.

Opis Edytuj

Trupia Wdowa wyrzuca minę, która przyczepia się do powierzchni. Mina wybucha, jeśli w zasięgu 3 metrów od niej znajdzie się przeciwnik, po czym zada 75 punktów obrażeń w ciągu 5 sekund. Po użyciu ma 15 sekund odnowienia.

Postawiona może być maksymalnie jedna mina. Ponowne użycie zdolności sprawi, może poprzednia mina zniknie. Trupia Wdowa widzi swoją minę przez ściany i jest poinformowana, kiedy ta wybuchnie. Przeciwnik, który zarażony jest gazem z miny, jest widoczny dla Trupiej Wdowy przez ściany.

Trupia Wdowa może przymocować szybko uzbrajającą się jadowitą minę do niemal dowolnej powierzchni. Kiedy cel znajdzie się w zasięgu jej czujnika ruchu, mina wybuchnie, otaczając pobliskich przeciwników chmurą toksycznego gazu.

Ciekawostki Edytuj

  • Miny mogą zostać zniszczone przez przeciwników.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 29 sierpnia 2017 Opis: Cele, które wejdą w minę, są teraz widoczne przez ściany (tylko dla Trupiej Wdowy, która rozstawiła minę).
  • Overwatch emblem black 24 stycznia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że Jadowita Mina Trupiej Wdowy nie przywierała do ścian.
  • Overwatch emblem black 15 listopada 2016 Opis: Eksplozja nie zadaje już obrażeń graczowi, który podłożył minę.

Zobacz też Edytuj