FANDOM

Jesteśmy Overwatch” (ang. We Are Overwatch) – zwiastun kinowy gry „Overwatch”, stworzony przez Blizzard Entertainment.

Opis Edytuj

Przyszłość nadeszła. Jesteście z nami? Zajrzyjcie na http://www.playoverwatch.com, by dowiedzieć się więcej i zgłosić się do bety.

Przedstawiamy oficjalny teaser kinowy Overwatch™, który właśnie debiutuje w wybranych kinach w USA. Połączcie swe siły i wspólnie dokonajcie niemożliwego wcielając się w któregoś z żołnierzy, naukowców, awanturników i odmieńców walczących o lepsze jutro!

Postacie Edytuj

Fara Ikona.pngReinhardt Ikona.pngD.Va Ikona.pngŻołnierz-76 Ikona.pngŁaska Ikona.pngSmuga Ikona.pngGenji Ikona.pngWinston Ikona.pngBastion Ikona.pngHanzo Ikona.pngLúcio Ikona.pngMcCree Ikona.pngMei Ikona.pngSymmetra Ikona.pngTorbjörn Ikona.pngTrupia Wdowa Ikona.pngWieprzu Ikona.pngZaria Ikona.pngZenyatta Ikona.pngZłomiarz Ikona.pngŻniwiarz Ikona.png

Transkrypt Edytuj

[Ukazanie pola walki oraz czterech żołnierzy. Dwóch znajduje się z przodu i dwóch z tyłu. Żołnierz najbliżej kamery spogląda w górę, po czym żołnierz obok robi to samo. Po chwili obaj uśmiechnęli się.]

[Cięcie na niebo, gdzie spośród chmur wyłania się Fara.]

Fara: Jesteśmy nadzieją.

[Ściemnianie obrazu i ukazanie Londyńskiej alejki, gdzie znajduje się człowiek i omnik. Omnik ma uszkodzoną rękę, a człowiek próbuje mu pomóc. Oddalenie kamery i ukazanie Reinhardta stojącego przed nimi i spoglądającego na nich. Dwójka spojrzała się na Reinhardta po czym osłoniła się, kiedy w ich stronę nadlatywał koktajl mołotowa. Reinhardt aktywował Pole Osłonowe i osłonił ich przed wybuchem.]

Reinhardt: Jesteśmy honorem.

[Ściemnianie obrazu i ukazanie tundry z lekkimi opadami śniegu. Jednostka MEKA walczy z omnikiem-tytanem. Kamera podąża za jednostką, po czym ukazuje nam pilota mecha – D.Va.]

D.Va: Jesteśmy odwagą.

[Ściemnianie obrazu i ukazanie banku w Dorado. Trzech złodziei strzela w obiekt po lewej stronie. Złodziej najbliżej kamery odwraca głowę. Kamera nagle przesuwa się w prawą stronę i ukazuje Żołnierza-76 uderzającego złodzieja swoim Ciężkim Karabinem Pulsacyjnym. Złoty ząb złodzieja odpadł.]

Żołnierz-76: Jesteśmy sprawiedliwością.

[Ściemnianie obrazu i ukazanie dziewczynki leżącej na gruzach rozwalonego budynku. Dziewczynka spogląda na żołte światło nadchodzące z góry.]

[Cięcie na Łaskę nadlatującą z góry do dziewczynki i wyciągającą swoją lewą dłoń w jej stronę. W tle widać zniszczone wieżowce.]

Łaska: Jesteśmy uczuciem.

[Ściemnianie obrazu i ukazanie miasta Numbani. Ciężko uzbrojony helikopter wystrzeliwuje samonaprowadzające rakiety w biegającą postać. Postać miga do przodu dwa razy, by uniknąć rakiet. Kamera podąża za postacią, którą była Smuga, a następnie zatrzymuje się w połowie jej salta. Smuga wyciąga swoje Pistolety Pulsacyjne.]

Smuga: Jesteśmy determinacją.

[Ściemnianie obrazu i ukazanie przybliżenia na twarz Genjiego. Wkłada on swój Smoczy Miecz do pochwy, będąc otoczonym przez latające płatki kwiatu wiśni. Kamera oddala się i ukazuje Genjiego siedzącego na wielkim, rozciętym robocie. Scena ma miejsce na łące z drzewem wiśniowym z tyłu. W tle znajduje się duże miasto.]

Genji: Jesteśmy harmonią.

[Ściemnianie obrazu i ukazanie Winstona oglądającego rakietę lecacą w kosmos. Przybliżenie na jego twarz.]

Winston: Jesteśmy Overwatch.

[Oddalenie i ukazanie wszystkich bohaterów w grze stojących na platformie na Posterunku: Gibraltar. Hanzo, Fara, Smuga, Winston, Żołnierz-76, Genji i Trupia Wdowa stoją z przodu Żniwiarz, D.Va, Łaska i Reinhardt stoją za nimi. Torbjörn, Lúcio i Zaria stoją na podwyższeniu po lewej stronie. Symmetra, Bastion, Mei, Złomiarz, Wieprzu, Zenyatta i McCree stoją podwyższeniu z tyłu.]

[Cięcie na logo Overwatch.]

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki