FANDOM

Kaduceusz (ang. Caduceus Staff) – zdolność Łaski, dostępna pod LPM/PPM, XB RT/XB LT, PS3 R2/PS3 L2.

Opis Edytuj

Łaska nakłada jeden z dwóch efektów na sojusznika. Główny wystrzał wypuszcza żółty promień, który leczy 60 punktów zdrowia co sekundę, natomiast alternatywny wystrzał wypuszcza niebieski promień, który zwiększa obrażenia o 30%. Zasięg obu promieni wynosi 15 metrów.

Łaska aktywuje promień łączący ją z sojusznikiem. Podtrzymując połączenie, może w miarę potrzeb przywracać mu zdrowie lub zwiększać ilość zadawanych przez niego obrażeń.

Ciekawostki Edytuj

  • Promień utrzyma się na sojuszniku, nieważne czy Łaska będzie skierowana w jego stronę, czy nie. Promień automatycznie odłączy się, jeśli sojusznik znajdzie poza zasięgiem Kaduceusza.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 21 marca 2017 Opis: Ilość dodatkowych obrażeń zadanych wrogom podczas wzmacniania sojusznika jest teraz śledzona w statystykach meczu i na ekranie Kariery.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Nie można już obrać za cel Zenyatty, gdy aktywna jest Transcendencja; nowa opcja bohatera: czułość wiązki, umożliwia graczom zmianę czułości celowania wiązek Kaduceusza Łaski.
  • Overwatch emblem black 30 listopada 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że superzdolność Łaski była ładowana przez zwiększanie obrażeń członków drużyny Kaduceuszem, choć w danym momencie nie ranili oni przeciwników.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Zwiększono wartość efektu leczenia na sekundę o 20%.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Zwiększono obrażenia; efekt nie będzie się już kumulować z dodatkowymi obrażeniami od drugiej Łaski.
  • Overwatch emblem black 6 lipca 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że Łaska odłączała się swoim zestawem od gracza, z powodu szybkiego przełączenia między leczeniem i wzmocnieniem przytrzymując oba przyciski jednocześnie lub po odwróceniu się plecami do celu.
  • Overwatch emblem black 14 czerwca 2016 Opis: Superzdolność Łaski nie będzie się ładować, jeżeli sojusznik ze wzmocnieniem strzela w tarczę lub ścianę Mei.
  • Overwatch emblem black 6 kwietnia 2016 (beta) Opis: Wzmocnienie obrażeń przez Łaskę będzie teraz zależeć od bazowych obrażeń jednostki.
  • Overwatch emblem black 5 kwietnia 2016 (beta) Opis: Wiązka lecząca może być przełączona na wiązkę wzmacniającą i odwrotnie bez utraty celu.
  • Overwatch emblem black 20 listopada 2015 (beta) Opis: Promień zwiększający zadawane obrażenia został zredukowany.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki