FANDOM

Kamuflaż Termooptyczny (ang. Thermoptic Camo) – zdolność Sombry, dostępna pod LS, XB LB, PS3 L1.

Opis Edytuj

Sombra staje się niewidzialna na 5 sekund i zwiększa się jej prędkość poruszania. Otrzymanie obrażeń lub użycie zdolności innej niż Translokator dezaktywuje kamuflaż. Po użyciu ma 6 sekund odnowienia.

Sombra staje się na chwilę niewidzialna, a jej szybkość znacznie wzrasta. Zaatakowanie jej, użycie przeciwko niej zdolności ofensywnych lub zadanie jej obrażeń wyłącza Kamuflaż Termooptyczny.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 29 sierpnia 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że zęby Sombry były widoczne po aktywacji jej zdolności Kamuflaż Termooptyczny, kiedy postać korzystała ze skórki „Los Muertos”.
  • Overwatch emblem black 20 czerwca 2017 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom wroga wykrywanie Sombry z włączonym Kamuflażem Termooptycznym, jeśli znaleźli się w odpowiedniej odległości.
  • Overwatch emblem black 21 marca 2017 Opis: Zmniejszono do 15 metrów odległość, w jakiej są odtwarzane efekty dźwiękowe i kwestie, kiedy Sombra ukrywa się i wychodzi z ukrycia.

Zobacz też Edytuj