FANDOM

Karabin Biotyczny (ang. Biotic Rifle) – zdolność Any, dostępna pod LPM.png/PPM.pngRT/LTPS3 R2.png/PS3 L2.png.

Opis Edytuj

Ana wypuszcza trującą strzałkę zadającą 60 punktów obrażeń w czasie 1 sekundy, jeśli trafi w przeciwnika. Strzałka trafiona w sojusznika wyleczy 75 punktów zdrowia w czasie 1 sekundy. Karabin posiada 10 pocisków w jednym magazynku i po ich wykorzystaniu Ana przeładowywuje broń w ciągu 1.5 sekundy. Oddaje on 1.2 pocisku na sekundę.

Ana może użyć lunety, używając alternatywnego wystrzału. Nie zwiększa ona obrażeń czy leczenia. Prędkość ruchu zostaje zmniejszona do 19 m/s. Przystawianie lunety zajmuje 0.25 sekundy, odstawienie jej zajmuje 0.15 sekund.

Karabin Any strzela strzałkami, które potrafią przywracać zdrowie jej sojusznikom lub zadawać długotrwałe obrażenia wrogom. Celownik optyczny powala jej obserwować odległe cele i oddawać strzały z ogromną precyzją.

Ciekawostki Edytuj

  • Karabin Biotyczny został zaprojektowany przez Łaskę i Torbjörna. W ich zamierzeniu karabin miał służyć jedynie do leczenia[1].

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black.png 21 marca 2017 Opis: Zmniejszono zadawane obrażenia z 80 do 60 punktów.
  • Overwatch emblem black.png 15 listopada 2016 Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał wyświetlanie własnych wskaźników celownika w trybie zbliżenia.
  • Overwatch emblem black.png 11 października 2016 Opis: Poprawiono płynność animacji przy wyjściu z widoku w zbliżeniu u Any.
  • Overwatch emblem black.png 26 lipca 2016 Opis: Częstotliwość strzału zwiększono o 20%; rozmiar magazynka zwiększono z 8 do 10.
  • Overwatch emblem black.png 21 lipca 2016 Opis: Prawidłowy dźwięk trafienia w barierę przez Anę będzie teraz odgrywany po trafieniu w cel.

Przypisy Edytuj

  1. OverwatchPL na Facebooku; OverwatchPL na Twitterze

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki