FANDOM

Katya Volskaya – dyrektor generalna firmy Volskaya Industries. Określana jest często jako „bohaterka Rosji”, „obrończyni przed omnikami”, czy też „najpotężniejsza kobieta w Rosji”.

Biografia Edytuj

Kryzys omniczny Edytuj

Jako dyrektor generalny Volskaya Industries, Katya, z użyciem mechów typu Swiatogor, walczyła z omnikami i broniła miast w czasie kryzysu omnicznego, kiedy ten dosięgnął Rosji. Po tym wydarzeniu Katya została uznana za bohatera Rosji.

Drugi kryzys omniczny Edytuj

Kiedy swój początek miał drugi kryzys omniczny, Katya udzieliła wywiadu dla Atlas News. Wspomniała w nim, że produkcja mechów Swiatogor została wznowiona.

W tajemnicy przed swoimi ludźmi Katya zaczęła pozyskiwać technologię od omników.

InfiltracjaEdytuj

Katya udała się obejrzeć nowego mecha, kiedy w tym czasie Szpon wysłał swoich trzech agentów – Sombrę, Żniwiarza i Trupią Wdowę, by ci zabili dyrektorkę firmy. Na ich nieszczęście, Sombra sabotowała misję i udała się na rozmowę z Katyą. Szantażowała kobietę pokazaniem całemu światu zdjęć, na których pozyskuje technologię od wroga, chyba że ta zacznie jej pomagać. Nie mając wyboru, Volskaya się zgodziła.

Jakiś czas później, Katya spotkała się z Zarią, by ta pomogła jej z nowym problemem, jakim jest Sombra.

Występy Edytuj

Filmy animowane Edytuj

Komiksy Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Na zdjęciach znajdujących się na biurku Katyi pojawia się dziewczynka, która najprawdopodobniej jest jej córką.
  • Jej imię zapisane w cyrylicy to „Катя Вольская”.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki