FANDOM

King's Row – jedna z map dostępnych w grze Overwatch, na której rozgrywa się tryb szturmu/eskorty.

Tło fabularne Edytuj

King's Row concept art

Koncept mapy

Omniki robotnicy byli odpowiedzialni za odbudowę Anglii po kryzysie omnicznym, lecz mimo ich starań, mieszkańcy tego kraju nie zamierzali uznawać praw robotów i zmusili ich do zamieszkiwania rejonu położonego pod dzielnicą King's Row, nazywaną „Underworld”.

Za czasów świetlności Overwatch, organizacja zwana Sektorem Zero została uznana za sprawcę wywołania buntu w Londynie dotyczącego ataku na omniki, przez co czwórka agentów: Smuga, Reinhardt, Torbjörn i Łaska zostali wysłani w tamte rejony, aby powstrzymać rozprzestrzenianie się terroryzmu. Upadek Overwatch pogorszył sytuację i protesty dotyczące praw omników znacznie wzrosły. Tekarta Mondatta stanął na czele ruchu omników, głosząc tezy o równości i szacunku obu gatunków. Jego żywot kilka lat później zakończyła Trupia Wdowa, która tym samym przyczyniła się do ponownego zwiększania ilości protestów.

Wygląd Edytuj

Miasto wyłożone kostką brukową, stylizowane na epoce wiktoriańskiej. Można znaleźć tam charakterystyczne londyńskie budki telefoniczne czy też dwupiętrowe, czerwone autobusy. Na mapie znajduje się także kilka interesujących miejsca jak, chociażby: pub, klub, hotel, kino czy księgarnia. Na mapie znajduje się również kilka interesujących obiektów jak np. pomnik Tekarty Mondatty, gazety wspominające o bohaterach, graffiti, reklamy oraz porozrzucane naokoło transparenty. Całość stanowi kontrast dla wielkich wieżowców futurystycznego Londynu. Zbliżając się do centrum dzielnicy omników widać wyraźne zmiany nastoju. Z krat wylatuje gorąca para oraz pojawiają się rozgrzane do czerwoności rury. W tle widać las kominów, z których unosi się dym. Tuż przy celu widać z góry centrum miasta, wszechobecny metal i potężne machiny. A na samym końcu umieszczono rdzeń energetyczny, pod którym znajduje się punkt, na który należy przenieść ładunek.

Ładunkiem jest impuls elektromagnetyczny, który w dalszej części mapy, po dotarciu do rdzenia energetycznego w „Underworld” wybucha, niszcząc omniki tam mieszkające.

King's Row zyskało zaśnieżoną wersję podczas premiery wydarzenia sezonowego, jakim była Zimowa Kraina Czarów. Na czas jego trwania, mapa miała odmieniony wygląd i panował na niej inny klimat. Cała lokacja była zaśnieżona, a w niektórych miejscach znajdował się szron. Pojawiło się wiele choinek, ozdób, a także kilka bałwanków.

Ładunkiem są sanie z prezentami, które trzeba zawieźć dla omników zamieszkujących „Underworld”.

King's Row zyskało sterroryzowaną wersję podczas premiery wydarzenia sezonowego, jakim była Insurekcja. Na czas jego trwania, mapa miała odmieniony wygląd i panował na niej inny klimat, dzienny. Wszystkie budynki są „porośnięte” maszynami Sektora Zero, a w trzech punktach lokacji znajdują się działka przeciwlotnicze. Każdy skrawek ulicy jest zniszczony lub pożera go ogień, a w niektórych miejscach znajdują się barykady. Wszędzie znajdują się graffiti terrorystów, czy też antyomnickie plakaty.

Ładunkiem jest bomba, która wybucha przed wrotami „Underworld”, pozwalając drużynie dostać się do środka.

Ciekawostki Edytuj

  • Na punkcie odrodzenia atakujących można zauważyć przy kubkach z Kofi Aromo tablety, które mają włączoną grę „Hearthstone”.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 13 grudnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który w rzadko spotykanych sytuacjach uniemożliwiał Łasce używanie Wskrzeszenia.
  • Overwatch emblem black 11 października 2016 Opis: Naprawiono błąd, który umożliwiał graczom zdobycie pierwszego celu z ogromnej wysokości.
  • Overwatch emblem black 2 sierpnia 2016 Opis: Naprawiono błąd, który uniemożliwiał na mapach z ładunkiem poprawne odtwarzanie muzyki sygnalizującej, że pozostało 30 sekund.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Ładunek nie będzie już wracał do punktu początkowego, jeśli drużyna atakująca nie zdoła go przemieścić.
  • Overwatch emblem black 6 lipca 2016 Opis: Czas trwania decydującego starcia w trybie rywalizacji został zmieniony na wszystkich mapach z 1 minuty i 45 sekund na 1 minutę i 30 sekund.
  • Overwatch emblem black 13 kwietnia 2016 (beta) Opis: Czas potrzebny do zdobycia pierwszego punktu został zwiększony.
  • Overwatch emblem black 22 marca 2016 (beta) Opis: Pasek postępu ładunku pokazuje teraz punkty kontrolne oraz odległość do nich.
  • Overwatch emblem black 2 grudnia 2015 (beta) Opis: Naprawiono błąd, który pozwalał na ucieczkę drużyny atakującej z punktu odrodzenia, zanim rozpoczął się mecz.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki