FANDOM

Klan Shimada – klan założony wieki temu składający się z wyszkolonych zabójców, którzy są bardzo biegli w sztukach walki, łucznictwie czy szermierce.

Historia Edytuj

Klan Shimada z roku na rok stawał się coraz potężniejszy, a jego potęga pozwoliła im na zbudowanie imperium przestępczego, które czerpało ogromne zyski z handlu bronią i nielegalnymi substancjami. Problemy pojawiły się kiedy Hanzo miał zająć miejsce po swoim nieżyjącym ojcu. Wojownik jako nowy lider klanu zażądał od młodszego brata – Genjiego, aby ten bardziej się angażował w sprawy imperium. Chłopak odmówił, co rozzłościło jego starszego brata. To napięcie doprowadziło do konfrontacji, w której jeden z braci został zabity – tak przynajmniej sądził Hanzo. Przywódca imperium myśląc, że zabił własnego brata, załamał się i opuścił klan.

Imperium stało w obliczu kolejnego problemu – byli celem organizacji Overwatch. Co jest ironiczne, ponieważ po niedoszłej śmierci młodszego brata, Genji został uratowany przez Overwatch i doktor Angelę Ziegler. Genji został członkiem organizacji bohaterów i pomógł zwalczyć przestępcze imperium swojej rodziny. Jego misja się powiodła, a on sam po wypełnieniu celu odszedł od organizacji Overwatch.

W rzeczywistości klan Shimada przetrwał i nadal działa w Hanamurze.

Członkowie Edytuj

Byli członkowie Edytuj

None IkonaGenji IkonaHanzo Ikona

Zobacz też Edytuj