FANDOM

Klasztor Szambala – klasztor położony w górach Himalajskich.

Historia Edytuj

Wiele lat temu, po zakończeniu kryzysu omnicznego, grupa omnickich wygnańców doświadczyła – jak to sami określili – duchowego przebudzenia. Porzucili wówczas swoje uprzednio zaprogramowane role, aby ustanowić wspólnotę w klasztorze położonym głęboko w Himalajach. Po wielu latach poświęconych na medytację nad naturą istnienia doszli do przekonania, że ​​są czymś więcej niż jedynie sztuczną inteligencją i – podobnie jak ludzie – posiadają nieśmiertelną duszę. Uznając, że w sferze duchowej są na równi z ludźmi, mnisi starali się zaleczyć rany spowodowane przez zakończony pokolenie wcześniej kryzys omniczny. Pod wodzą enigmatycznego robota znanego jako Tekarta Mondatta, zapragnęli zaprowadzić pokój i doprowadzić do harmonijnego współistnienia ludzi i maszyn. Ich przesłanie zostało przyjęte z entuzjazmem przez miliony ludzi na całym świecie, a oni sami stali się gwiazdami mediów.

Jeden z mnichów, imieniem Zenyatta, nie zgadzał się jednak z nowym kierunkiem obranym przez wspólnotę. Uważał, że jedynym sposobem na poprawę stosunków między ludźmi a omnikami nie jest dogmatyczne nauczanie, lecz bezpośredni kontakt między przedstawicielami obu społeczeństw. Jakiś czas po tym, Trupia Wdowa dokonała zamachu na przywódcy klasztoru, zabijając go podczas konferencji w King's Row.

Członkowie Edytuj

Byli członkowie Edytuj

Tekarta Mondatta Ikona.pngZenyatta Ikona.png

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki