FANDOM

Konfiguracja: Czołg (ang. Configuration: Tank) – superzdolność Bastiona, dostępna pod Q, XB Y, Trójkąt (PS).

Opis Edytuj

Konfigurację: Czołg można włączyć niezależnie od trybu, w jakim aktualnie Bastion się znajduje. Bastion może wystrzeliwać pociski na zasięg 4 metrów, zadające 250 punktów obrażeń. Jeśli Bastion wystrzeli pocisk obok siebie, to zadane mu zostanie 35 punktów obrażeń.

Po 8 sekundach od włączenia trybu Bastion powróci do Konfiguracji: Zwiadowca, niezależnie od tego, w jakim trybie użyto superzdolności. Po uruchomieniu superzdolności sojusznicy oraz okoliczni wrogowie zostaną o tym oznajmieni mechanicznym sygnałem dźwiękowym.

W trybie czołgu Bastion porusza się za pomocą gąsienic i używa działa dalekiego zasięgu, którego pociski mają duże pole rażenia. Bastion może pozostawać w trybie czołgu tylko przez ograniczony czas.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Superzdolność nie zapewnia już premii do pancerza.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Zwiększono koszt użycia superzdolności o 10%.
  • Overwatch emblem black 17 marca 2016 (beta) Opis: Czas trwania superzdolności zredukowany z 10 sekund do 8 sekund.

Zobacz też Edytuj