FANDOM

Konfiguracja: Wartownik (ang. Configuration: Sentry) – zdolność Bastiona, dostępna pod LPM.pngRTPS3 R2.png.

Opis Edytuj

Bastion wystrzeliwuje pociski zadające 15 punktów obrażeń. Obrażenia zmniejszają się wraz z przebytym przez pocisk dystansem i mogą spaść najniżej do 4 punktów. Karabin gatlina posiada 300 pocisków w jednym magazynku i po ich wykorzystaniu musi się przeładować. Oddaje on 30 pocisków na sekundę.

W czasie trwania tej zdolności Bastion nie może się poruszać oraz posiada słaby punkt na tyłach. Trafienie go powoduje zadanie Bastionowi podwójnych obrażeń.

W trybie wartownika Bastion zmienia się w nieruchomą fortecę. Od przodu chroni go osłona i jest wyposażony w karabin gatlinga. Tę zabójczą broń można stosować na krótki i średni dystans, siejąc pociskami po kolejnych wrogach i zadając dotkliwe obrażenia wielu celom.

Ciekawostki Edytuj

  • Początkowo, gdy Bastion zmieniał się w wartownika, wytwarzał barierę blokującą 1000 obrażeń. Blizzard jednak zrezygnował z tego pomysłu, gdyż uważał, że zepsuje to balans rozgrywki.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki