FANDOM

Kontrola
Kontrola (ang. Control) – jeden z czterech typów map dostępnych w „Overwatch”.

Opis Edytuj

Na mapach kontroli walczą ze sobą dwie sześcioosobowe drużyny. Zarówno atakujący jak i obrońcy mają za zadanie przejąć centralny punkt jako pierwszy, nie dopuszczając do jego utraty. Drużyna, która jako pierwsza przejmie punkt, wygrywa mecz.

Mapy Edytuj

Ilios
Nepal
Oaza
Wieża Lijiang

Osiągnięcia Edytuj

Ikona Nazwa Opis Nagroda
Osiągnięcia i że cię nie dopuszczę... I że cię nie dopuszczę... Wygraj na mapie w trybie „Kontrola” w Szybkiej grze/Rywalizacji, nie pozwoliwszy wrogom zająć celu. Osiągnięcia graffiti stop

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 19 września 2017 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że mecze rozgrywane na mapach typu kontrola wymagały 3 wygranych gier po stworzeniu gry dowolnej z szablonu Rywalizacji.
  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Naprawiono błąd dźwięku, który sprawiał, że ton dźwięku zajmowania punktu nie wzrastał w miarę postępów zajmowania.
  • Overwatch emblem black 3 stycznia 2017 Opis: Mapa Oaza została dodana do gry.
  • Overwatch emblem black 11 października 2016 Opis: Naprawiono błąd, który powodował, że D.Va teleportowała się z powrotem do punktu odrodzenia w przypadku, gdy jej Dopalacze zostały użyte wewnątrz desantowca drużyny.
  • Overwatch emblem black 5 kwietnia 2016 (beta) Opis: Każda rudna ma swoją unikatową nazwę i są one wybierane losowo.
  • Overwatch emblem black 13 kwietnia 2016 (beta) Opis: Naprawiono błąd, przez który gracze na mapach kontroli mieli resetowane ustawienia dla poszczególnych bohaterów.
  • Overwatch emblem black 9 lutego 2016 (beta) Opis: Typ map kontroli został dodany do gry.

Zobacz też Edytuj