FANDOM

Flaga Korea Południowa.png

Flaga Koreii Południowej

Korea Południowa – państwo na Dalekim Wschodzie, pojawiające się w grze Overwatch.

Tło fabularne Edytuj

Dwadzieścia lat temu Koreę Południową zaatakowało gigantyczne omnickie monstrum, które wynurzyło się z głębin Morza Wschodniochińskiego. Potężna, krocząca machina spowodowała olbrzymie zniszczenia w nadbrzeżnych miastach, zanim udało się ją zepchnąć z powrotem do morza. W reakcji na ten atak rząd Korei Południowej utworzył oddział zmechanizowanych dronów opancerzonych, zwany MEKA. Jego zadaniem miała być ochrona miast przed kolejnymi starciami z siłami omników.

Obawy rządu okazały się niebezpodstawne, a wśród powtarzających się ataków zaczęła wyłaniać się pewna prawidłowość. Co kilka lat z morza wyłaniało się monstrum i atakowało Koreę Południową oraz sąsiednie kraje. Omniki wyciągały naukę z każdego starcia, często zmieniały kształt i używały w kolejnych atakach nowych broni i możliwości. Każdy incydent kończył się bez ostatecznego rozstrzygnięcia – udawało się pokonać monstrum, ale nikt nie umiał go zniszczyć.

Omniki przystosowywały się coraz bardziej i w końcu zdołały zakłócić częstotliwości, które umożliwiały sterowanie dronami, zmuszając wojsko do umieszczenia pilotów w mechach. W desperackim poszukiwaniu odpowiednich kandydatów rząd zwrócił się do społeczności zawodowych graczy, którzy posiadali odpowiedni refleks i instynktowne zachowania, umożliwiające obsługę zaawansowanych systemów bojowych mechów. Do służby powołano największe gwiazdy e-sportu, w tym także mistrzynię świata Hanę Song, znaną też jako „D.Va”. Znana ze swoich zdolności D.Va była groźną zawodniczką, za wszelką cenę dążącą do zwycięstwa.

Znani mieszkańcy Edytuj

D.Va Ikona.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki