FANDOM

Kredyty

Symbol Kredytów

Kredyty – główna waluta w „Overwatch”, dzięki której gracze mogą zakupować skórki, emotki, graffiti, kwestie, zwycięskie pozy oraz prezentacje dla różnych bohaterów. Zakupione produkty nie mogą być zwrócone w celu odzyskania kredytów.

Opis Edytuj

Kredyty służą do zakupu przedmiotów kosmetycznych z galerii bohaterów, których cena jest stała na podstawie rzadkości i jakości przedmiotów. Portretów gracza nie można zakupić, ale są one zaliczane do rzadkich przedmiotów – za ich zwrot ze skrzynek z łupami otrzymamy 15 Kredyty.

Skrzynki z łupami Edytuj

Kredyty możemy również zdobyć podczas otwierania skrzynek z łupami, z których mogą wypaść trzy różne stosy, w zależności od poziomu rzadkości. Wszelkie duplikaty konceptów zostaną automatycznie przemienione na kredyty, których ilość jest 1/5 ceny konceptu.

  • 50 Kredyty – Rzadki;
  • 150 Kredyty – Epicki;
  • 500 Kredyty – Legendarny.

Ciekawostki Edytuj

  • Jak się okazało w filmiku animowanym „Junkertown: Plan”, kredyty są również walutą używaną przez bohaterów świata gry „Overwatch”.
  • Przedmioty kosmetyczne z wydarzeń sezonowych kosztują zazwyczaj trzy razy drożej od ceny podstawowej.

Lista zmian Edytuj

Zobacz też Edytuj