FANDOM

Krok w Cień (ang. Shadow Step) – zdolność Żniwiarza, dostępna pod E, XB RB, PS3 R1.

Opis Edytuj

Żniwiarz może przeteleportować się do miejsca w zasięgu jego wzroku, oddalonego na maksymalnie 35 metrów. Teleportacja zajmuje 2 sekundy. Po użyciu ma 10 sekund odnowienia.

Żniwiarz może wybrać miejsce docelowe i zniknąć, by pojawić się w oznaczonym punkcie.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 27 lipca 2017 Opis: Zmniejszono o 50% odległość, w jakiej odtwarzany jest efekt dźwiękowy i kwestia dialogowa.
  • Overwatch emblem black 13 września 2016 Opis: Naprawiono błąd pozwalający Żniwiarzowi korzystającego z Kroku w Cień teleportować się do nieznanych lokalizacji na mapie Hollywood.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Naprawiono błąd, który pozwalał Żniwiarzowi na uzyskanie dostępu do niezamierzonych przez projektantów miejsc za pomocą zdolności Krok w Cień; naprawiono kilka błędów, które umożliwiały Żniwiarzowi dotarcie w niezamierzone miejsca na mapie Posterunek: Gibraltar.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Naprawiono inne błędy, które umożliwiały Żniwiarzowi dotarcie za pomocą Kroku w Cień w niezamierzone miejsca.
  • Overwatch emblem black 6 lipca 2016 Opis: Poprawiono kolejne błędy, które pozwalały Żniwiarzowi na pojawianie się w niedopuszczalnych miejscach.
  • Overwatch emblem black 21 czerwca 2016 Opis: Naprawiono błędy, które pozwalały Żniwiarzowi udać się w niewskazane miejsca na mapie.
  • Overwatch emblem black 14 czerwca 2016 Opis: Żniwiarz nie będzie się już teleportować do niedozwolonych miejsc.

Zobacz też Edytuj