FANDOM

Kula Harmonii (ang. Orb of Harmony) – zdolność Zenyatty, dostępna pod LS, XB LB, PS3 L1.

Opis Edytuj

Zenyatta przyczepia kulę do sojusznika, która leczy 30 punktów zdrowia na sekundę. Po użyciu nie ma czasu odnowienia.

Kula może znajdować się tylko na jednym sojuszniku jednocześnie.

Zenyatta rzuca kulę w kierunku sojusznika. Dopóki Zenyatta pozostaje w zasięgu wzroku, kula będzie towarzyszyć wybranej postaci, powoli przywracając ją do zdrowia. W danym momencie tylko jeden sojusznik może się znajdować pod wpływem kuli harmonii.

Ciekawostki Edytuj

  • Kula wróci, jeśli dany sojusznik znajdzie się na 3 sekundy poza zasięgiem wzroku Zenyatty lub jeśli zginie.
    • Kula wróci również, jeśli sam Zenyatta zginie.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Nowa opcja bohatera: czułość Kuli Harmonii, umożliwia graczom zmianę czułości celowania Kuli Harmonii.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Zwiększono prędkość pocisku z 30 do 120.
  • Overwatch emblem black 21 kwietnia 2016 (beta) Opis: Zwiększono ilość dodawanych punktów życia z 30 do 25 punktów życia na sekundę.
  • Overwatch emblem black 25 marca 2016 (beta) Opis: Kula Harmonii ma teraz poprawny dźwięk „aktywnego uleczania”.
  • Overwatch emblem black 8 marca 2016 (beta) Opis: Kula Harmonii oraz Kula Rozdarcia nie będą się już ze sobą kumulować.
  • Overwatch emblem black 1 marca 2016 (beta) Opis: Dodano teksty dotyczący powrotu kul Zenyatty.

Zobacz też Edytuj