FANDOM

Kula Rozdarcia (ang. Orb of Discord) – zdolność Zenyatty, dostępna pod E, XB RB, PS3 R1.

Opis Edytuj

Zenyatta przyczepia kulę do przeciwnika, która zwiększa ilość otrzymywanych obrażeń o 30%. Po użyciu nie ma czasu odnowienia.

Kula może znajdować się tylko na jednym przeciwniku jednocześnie.

Zenyatta przymocowuje do przeciwnika kulę rozdarcia, która zwiększa liczbę otrzymywanych przez niego obrażeń tak długo, jak długo mnich pozostaje przy życiu. W danym momencie tylko jeden przeciwnik może się znajdować pod wpływem kuli rozdarcia.

Ciekaowstki Edytuj

  • Kula wróci, jeśli dany przeciwnik znajdzie się na 3 sekundy poza zasięgiem wzroku Zenyatty lub jeśli zginie.
    • Kula wróci również, jeśli sam Zenyatta zginie.

Lista zmian Edytuj

  • Overwatch emblem black 28 lutego 2017 Opis: Nowa opcja bohatera: czułość Kuli Rozdarcia, umożliwia graczom zmianę czułości celowania Kuli Rozdarcia.
  • Overwatch emblem black 1 września 2016 Opis: Teraz cel trafiony Kulą Rozdarcia będzie otrzymywał obrażenia wzmocnione o 30% zamiast 50%.
  • Overwatch emblem black 19 lipca 2016 Opis: Zwiększono prędkość pocisku z 30 do 120.
  • Overwatch emblem black 17 marca 2016 (beta) Opis: Usunięto nieskończone efekty.
  • Overwatch emblem black 8 marca 2016 (beta) Opis: Kula Harmonii oraz Kula Rozdarcia nie będą się już ze sobą kumulować.
  • Overwatch emblem black 1 marca 2016 (beta) Opis: Dodano teksty dotyczący powrotu kul Zenyatty.

Zobacz też Edytuj