FANDOM

Lepszy świat” – cyfrowy komiks wydany 12 maja 2016 roku przez Blizzard Entertainment.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

Satya Vaswani wraz z Sanjay'em Korpalem rozmawiała poprzez hologram w siedzibie Vishkar z burmistrzem Rio de Janerio, którego starali się przekonać do zatrudnienia ich firmy w celu odbudowy miasta. Kobieta jednak nie zgodziła się, stojąc ciągle oporem za propozycją Calado, którego plan nie miał na celu ingerowanie w fawele. Zdenerwowana Satya opuściła budynek i przedzierając się przez tłum protestujących, rozmyślając nad stanem miasta. W jednej z uliczek spotkała małą dziewczynę, która pomogła kobiecie dotrzeć do hotelu.

Tej samej nocy, Satya przydziała strój Symmetry i potajemnie włamała się do biura Calado, chcąc znaleźć na niego coś, co mogłaby wykorzystać przeciw niemu. Za pomocą Projektora Fotonowego stworzyła most na dach budynku, a następnie wywaliła drzwi. Po drodze pozostawiła kilka Wieżyczek Strażniczych i zaczęła poszukiwania cennych informacji. Mimo cichego pobytu kobieta przyciągnęła uwagę kilku strażników, którzy bezskutecznie próbowali ją powstrzymać. Po chwili walki Symmetra uciekła ponownie na dach budynku za pomocą Teleportera. Kobieta skontaktowała się z Sanjay'em informując go, że Calado jest czysty i powinni poszukać czegoś na panią burmistrz, kiedy to mężczyzna zdalnie wysadził budynek wroga ku zdziwieniu przyjaciółki. Deszcz ognia zaczął kierować się w stronę sąsiadujących faweli, więc Symmetra ruszyła mieszkańcom na pomoc.

Kilka miesięcy później, w centrum miasta odbyło się zebranie dotyczące odbudowy miasta przez korporację Vishkar. Satya i Sanjay stali na ceremonii otwarcia, wpatrując się w dziewczynkę z tłumu z poparzoną twarzą. Kobieta zapytała przyjaciela, czy musiało do tego dojść – czy pożar faweli był częścią planów, jednak mężczyzna temu zaprzeczył. Satya po chwili rozmyślania zrozumiała, że tak trzeba było postąpić – dzięki nim, świat jest lepszym miejscem.

Postacie Edytuj

Symmetra IkonaSanjay Korpal IkonaCalado Ikona

Ciekawostki Edytuj

  • Imię i nazwisko pani burmistrz Rio de Janerio nie zostało ujawnione.

Zobacz też Edytuj