FANDOM

Magia Świąt” – cyfrowy komiks wydany 20 grudnia 2016 roku przez Blizzard Entertainment. Powstał z okazji wydarzenia sezonowego znanego pod nazwą „Zimowa Kraina Czarów”.

O komiksie Edytuj

Twórcy Edytuj

Informacje Edytuj

Streszczenie Edytuj

Winston przesiaduje w swoim laboratorium, pracując nad czymś i oczekując na jakiekolwiek wieści od Smugi. W tym czasie Lena przemierza ulice King's Row, napotykając na drodze przestępcę, który okradł rodzinę z zakupionych prezentów. Postanawia pomóc rodzinie, po czym rusza w dalszy bieg do sklepu z ubraniami. Kiedy chce do niego wejść, sprzedawca obraca kartkę z napisem „zamknięte”, co niezwykle zasmuca dziewczynę. Następnie dostaje się do innego sklepu, gdzie odnajduje szal, który zamierza kupić. Jednakże przez pośpiech nie zauważa, że wyrwała go z rąk innemu klientowi, uprzejmie go więc oddaje.

Zasmucona siada na zaśnieżonym krawężniku, gdzie zauważa także, że nie wystarczy jej już energii na powrót do domu i będzie musiała wrócić metrem. Nagle za plecami Leny pojawia się dziewczynka, której wręcza prezent dla bohaterki za pomoc w odzyskaniu skradzionych wcześniej prezentów. Kiedy Lena wraca do domu, opowiada Emily to, co spotkało ją na mieście, kiedy jej partnerka przygotowuje ciepły napój. Kiedy ta siada obok Smugi, zauważa na stole prezent i otwiera go, uznawszy, że jest dla niej. Zobaczywszy szal, Emily odwzajemniła się, całując Lenę.

W tym czasie Winston kończy przygotowania świąteczne i uznaje, że nie ma sensu dłużej czekać na innych. Przyglądając się swojemu zdjęciu z doktorem Haroldem Winstonem zauważa, że święta powinno się spędzać z rodziną i przyjaciółmi, których obecnie mu brakuje. Zastanawia się, jak spędzają oni świąteczne chwile. Genji pisze list w klasztorze Szambala, kiedy Zenyatta medytuje; Fareeha spędza czas w restauracji z mężczyzną; Mako i Jamison zabawiają się na swój własny, przestępczy sposób; Torbjörn spędza czas ze swoją rodziną, podczas gdy Reinhardt wraz z Brigitte opowiadają bajki jego dzieciom; Hanzo przygląda się ciastu na ladzie; Jesse i Sombra upijają się w barze; Amélie spędzała czas nad grobem męża; Ana i Jack ukrywają się w nieznanym budynku; Gabriel obserwuje z ukrycia pewną rodzinę; Angela czyta list w wojskowym medycznym namiocie. Nagle Atena informuje Winstona, że ktoś czeka przed drzwiami. Po otworzeniu ich spostrzega Lenę i Emily. Jest podekscytowany, wiedząc, że wraz z nimi – swoją rodziną – może usiąść do stołu wigilijnego.

Postacie Edytuj

Smuga IkonaEmily IkonaWinston IkonaAna IkonaD.Va IkonaFara IkonaGenji IkonaHanzo IkonaŁaska IkonaMcCree IkonaMei IkonaReinhardt IkonaBrigitte IkonaSombra IkonaTorbjörn IkonaTrupia Wdowa IkonaWieprzu IkonaZaria IkonaZenyatta IkonaZłomiarz IkonaŻniwiarz IkonaŻołnierz-76 Ikona

Ciekawostki Edytuj

  • Na dzień wydania komiksu, ukazuje on niemalże wszystkich dostępnych bohaterów z wyjątkiem Bastiona, Lúcio i Symmetry, jednakże można było ujrzeć ich wizerunki.
    • Bastion znajdował się na gazecie w domu Torbjörna.
    • Lúcio znajdował się na plakacie w King's Row.
    • Symmetra znajdowała się na gazecie w domu Leny i Emily.
  • Komiks został zbanowany w Rosji z powodu propagowania homoseksualizmu.

Zobacz też Edytuj